• CeeJay

Reductil

Nu i helgen är jag ensam hemma med barnen och igår kväll tänkte jag mig inte för utan blandade till lite dipp och la upp några chips - tog typ två och sen var det stopp.. Jag vet inte om det bara är kemiskt eller om det även sitter i huvudet nu att man faktiskt ser minskning på siffrorna på vågen varje morgon

jeannette skrev 2007-08-18 19:11:33 följande:
    va underbart att höra!!(läsa menar jag)Jag äter mycket söt. och den enda gång jag verkligen inte kände sug på söt var när jag blev gravid...o det var så underbart att gå förbi godis o inte känna den där behovHoppas att det blir bra för mig med med Rjag har inte tagit det än för jag tar medicin för ryggesmärta så vi få se efter det börjar jag med reducil.
  • CeeJay

För mig spelar det ingen roll om det är kemiskt eller psykiskt - bara det funkar

mammacatta skrev 2007-08-19 16:52:11 följande:
    Det är kemiskt.Jag har glömt några gånger och då går jag som en zombie till köket...*sorry*Men jag tänkte att man kanske får in bra vanor under tiden och att man hellre är ute och joggar eller nåt sen när man är smal.Jag vet inte, men på NÅT sätt hoppas jag att effekten är permanent.
  • CeeJay

Jag betalade 681,5 för de första 28 tabletterna - alltså dyrt men det fungerar ju
    Anonym (Barbamamma) skrev 2007-08-21 11:14:17 följande:

Vad kostar Reductil?
  • CeeJay

Ylwis: Jag har sagt det jag tycker och även du och jag tror inte vi kan säga någonting annat. Personen verkar ändå ha bestämt sig för att inte GE bort så h*n har nog redan gjort sitt val?

• CeeJay

Jag förstår dig Jag blir också arg och bedrövad över att man tänker först på sin egen vinst och sen på ev problem som kan uppkomma för personen så köper pillrena...'

Ylwis skrev 2007-08-22 13:43:49 följande:
    ja visst iof men jag blir så ARG  på personer som gör så här. visst man betalar dyrt men det är ju värt det.
    för mig är det så självklart att man inte säljer läkemedel vidare iom att jag jobbar på ett lasarett och  fått se både det ena och andra av vad som kan hända.
  • CeeJay

Är det någon här som fått högre blodtryck av R och vad gjorde ni/läkaren åt det?

• CeeJay

Anonym (Saga): Njae det låg på 133/90 idag och jag brukar ha 130/80.. Har ringt och fått tid hos läkaren på måndag, får kolla vad trycket ligger på då.

• CeeJay

Anonym (Saga): Jag gick ner jättefort i början - har ju bara ätit i drygt två veckor nu men första dagarna såg jag skillnad varje dag Ska väga mig i morgon och ser då var resultatet blivit på två veckor... Återkommer

Svar på tråden Reductil