Inlägg från: Anonym (nytt liv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nytt liv)

Reductil

carina6, du kanske behöver en annan styrka på dom nu? Om du ätit 10mg så kanske du behöver öka till att äta 15mg...Tycker du ska prata med din läkare.

anonym (2 månader) Grattis till ditt resultat! Tycker det är toppen att gå ner 7kg på två månader. Skönt att du inte känner av några extrema biverkningar.
    Yr blir jag också men då ska jag lägga till att jag har lågt blodtryck samt lågt järnvärde...

Jag struntar sen i om jag får betala dessa själv eller få dom till ett reducerat pris. Nu vet jag att dom hjälper å så länge läkaren gå med på att skriva ut dom och så länge jag inte känner mig redo å klara allt på egen hand kommer jag att köpa dom...

• Anonym (nytt liv)

Jag har 28 men måste ha legat högre innan jag sökte medicinsk hjälp. Innan jag sökte hjälp så lyckades jag på egen hand gå ner 18k...

• Anonym (nytt liv)

pufffffff puffffffff

• Anonym (nytt liv)

tessan001, drick mycket så ska du se att det flyter på. Kroppen ska ju ställa in sig...

Idag så var jag sugen på pizza. Här i stan har dom nu börjat med fullkorn så jag tänkte jag ska testa. Innan jag började med R så kunde jag trycka i mig en hel pizza plus lite till av sambon. Idag så blev jag mätt av 1/4 pizza...Jag blev super förvånad och inte minst sambon. Han skojade med mig och erbjöd lite av sin egen men nej tack. Jag är så mätt så jag håller på å spricker å jag kan inte fatta att mer än halva pizzan är kvar

Nu ska vi ut på prommis innan jag börjar jobba...

Trevlig helg på er!

• Anonym (nytt liv)

Elias Emil, varför ska du till vc för vägning? Är det någon rutin ni har?

Ikväll äts det här snacks i form av valnötter, russin, torkad frukt, mandel och hasselnötter Mums!! Jag som trode att jag aldrig skulle kunna sitta å "festa" på sånt Ett glas vin till...

• Anonym (nytt liv)

mammacatta, jag behöver inte gå till vc i alla fall vilket är skönt speciellt nu till sommaren...Det räcker med telefonkontakt med min läkare eller till och med mailkontakt...

• Anonym (nytt liv)

mammacatta, jag ska bara ringa henne om det är nått...Maila kan jag också göra. Jag ringde henne för att berätta att jag inte känner av några biverkningar och att vågen visat minus.

Någon av er som blivit torr om händerna? Kan det var R?

• Anonym (nytt liv)

Hej gänget!

Måste börja skriva till dig vars vännina tar R och ammar. Be henne sluta upp med det då detta inte är att rekomendera. Sen är det ju som du säger skrämmande att det går att köpa utan recept. Tror det går å göra det i många länder men att folk inte känner till medicinen.

Sen ska jag fortsätta med å skriva att mina händer är som sandpapper. JAg vet inte vad det kan bero på. Jag smörjer å smörjer men inget händer Ska maila min läkare å höra med henne. Torr i munnen är jag dock inte.

Annars flyter allt på. Igår kväll blev det god middag med två glas vin. Inte ens halva portionen fick jag i mig förän magen började protestera. Dom som var på besök märkte min viktnedgång fast det bara rör sig om knappa 1,5kg...

• Anonym (nytt liv)

6628, jag känner inga biverkningar. Lite hård i magen men med lite katrinplommonpuré (sån på barnburk) brukar allt lösa sig.
    Sen är det svårt att säga hur du eller någon annan kommer att reagera på medicinen och det är nog svårt för läkaren att säga det. Det är bara å testa för att se...Passar det inte så finns det annat man kan byta till...

Just nu skulle jag inte vilja byta min R mot nått. Fler av mina vänner å folk jag känner har talat om för mig att jag ser fräsch å pigg ut. Dom säger att det syns på lång väg att jag gått ner. Man får en kick när man hör sånt

• Anonym (nytt liv)

kix01, finns sheriprockt stolpiller som din läkare kan skriva ut på recept. dom är bra! grattis till minuset på vågen...inte illa!

Svar på tråden Reductil