Inlägg från: Anonym (nytt liv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nytt liv)

Reductil

Kix01, jag har aldrig varit så extremt sugen på godis, sötsaker eller sånt som är riktigt onyttigt. Mitt problem ligger i mitt oregelbundna ätande och mina enorma portioner. Jag äter för två å lite till. Eller jag åt ska jag ju skriva.

Nu äter jag "barnmeny". Jag får inte i mig så mycket och känner mig inte sugen på nått. Sura saker så som citron å apelsiner är jag sugen på samt mineralvatten i alla dess smak å variant.

Svettas gör jag mer än vanligt men det vet jag inte om det beror på R. Någon mer?

• Anonym (nytt liv)

Elias Emil, jag brukar i vanliga fall vara varm men inte direkt svettas. Nu får jag snällt byta tröja 2x/dag fast det här har varit 13-14 grader å regn. Undrar hur detta kommer gå sen...Ska maila min läkare om detta på torsdag då det är dax å väga igen...

6628, tycker du ska rådfråga din läkare eller någon mer kunnig eller legitimerad. Sånt är svårt för oss att svara på och jag skulle personligen aldrig svara på frågor kring en medicin om jag var det minsta osäker.

Trevlig kväll girls

• Anonym (nytt liv)

mammaCatta, luktar gör det nog inte på mig men äckligt är det hur som helst.
    Det blir fläckar så att säga på tröjor...

• Anonym (nytt liv)

kanske, hur gick det för dig?

jag mår piss idag, tror jag håller på å blir sjuk fryser å känner mig allmänt dålig

• Anonym (nytt liv)

Nu mår man lite bättre

Hur har ni det?

• Anonym (nytt liv)

jag undrar hur höga doser av R får man ta? om man tänker att man börjar med 10mg så äkar kanske läkaren till 15 men vad händer sen om inte 15 hjälper? finns det starkare eller vad? bara undrar...

• Anonym (nytt liv)

Jag tror att det är mer farligt å gå omkring med sin övervikt än att ta R. Läkare skulle nog inte skriva ut det...
    Det tas ju en del prover på en innan man får medicinen sen så görs det ju uppföljningar...

På mig står det nu still på -2kg men betydligt fler minus på måttbandet...

• Anonym (nytt liv)

fast jag tycker att det bara är en fördel med att vara piggare. idag gick jag utan problem en runda på 12km med min son just för att jag kände mig pigg

• Anonym (nytt liv)

xenical var det en kommpis som åt. det slutade med att hon sket på sig för hon hann inte hem när det hela startade. Hon mår fortfarande dåligt av det. Jag var med när det hände!! skulle aldrig våga testa.
    ska jag vara ärlig så sa min läkare att det är en medicin som kan hjälpa men att hon själv inte skrivit ut det till någon.

• Anonym (nytt liv)

Mrs Andersson, jag hade nog valt och ta 2 koppar vanligt kaffe. Sen kan det ju vara olika från person till person detta med biverkningar så det blir nog å svara på.

Svar på tråden Reductil