Inlägg från: Anonym (nytt liv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nytt liv)

Reductil

-3,1 kg visade min våg imorse! Så jäkla glad! Ska erkänna att det slank ner en å annan glass då å då

• Anonym (nytt liv)

Ja, jag har ätit från den 20 juni. har haft feber och ont i kroppen så jag har nu jort uppehåll på 2 dagar. Käner mig i alla fall mätt å får ändå inte i mig mycket mat.

Jag har minskat 6cm runt midjan och 4 runt brösten.

Det sägs att R stannar i kroppen ett par dagar å för mig stämmer det nog. Börjar igen på måndag då jag inte kommer ta några fler migräntabletter.

• Anonym (nytt liv)

Jag har inte haft tid för att skriva här nått men vågen visar minus på mig. Idag var jag till apoteket. Det var samma tjej som lämnade ut den första omgången. Jag "känner" henne via en vän å vi brukar hälsa på varandra. Förra gången pratade vi lite om R och så kom det fram att hon själv äter dom.
    Blev bara så glad idag när hon säger att det nu syns väldigt väl att dom gett resultat på mig
    Sånt får en å vilja fortsätta.
    Hämtade nu hem den stora omgången. Fick betala ca 800:- denna gång.
    Ska sätta mig å läsa lite i tråden när jag får lite mer tid över.

Må gott alla!

• Anonym (nytt liv)

Oj, va duktiga ni är som håller tråden levande. Själv har jag varit rätt dålig så jag har hållit borta från fl. Hade öroninflammation och sen så måste jag fått i mig nått som gjort att hela jag slogs ut. Magen funkade inte alls, jag mådde illa och kräktes. Har då tagit uppehåll från R men imorgon börjar jag lite igen. Har nu säkert gått ner nått gram till men vägningen är ju på torsdag och jag har lovat mig själv att inte fuska med att väga mig på andra dagar. Har sen haft mens så nu e man sådär taggad igen.

Måste säga att sexlusten är i botten just nu men det brukar vara så dagarna efter att mensen gjort sitt. Hoppas i alla fall att glöden kommer tillbax och att ni andra som misstänker att det beror på R har fel. För sexlusten vill man ju inte bli av med precis

• Anonym (nytt liv)

pejgan, det är nog de viktigaste allså att du mår bra. Det andra kommer ska du se. Jag har inte heller gått ner några wow kilo men tappat en hel del centimeter både runt midjan, låren å brösten. Käns så skönt å kunna ha 42 i byxor igen. Hade nämligen 46 eller vissa i 48 innan...Topparna jag haft innan har varit i 46/48 eller 44/46 men nu kan jag ha 42 där och vissa till och med i 40. Jag har ju sen innan stora bröst så det är skönt att det hänt nått på den fronten också. Innan har brösten alltid varit kvar i sin ordinarie storlek.

Ska ut å gå en stund nu...Sköt om er!

• Anonym (nytt liv)

å va bra du gått ner missix, grattis!

tror också jag behöver trappa upp, ska höra med min läkare när hon kommer tillbax.

• Anonym (nytt liv)

ar pa semester. hors nar jag kommer hem. vılle bara saga att jag ınte lamnat traden... kampa pa vanner

• Anonym (nytt liv)

har ar det 40 grader och reductil saljs frıtt pa apoteket utan recept for valdıgt lıte pengar...lıte skrammande maste jag saga da jag ınte fıck ata dom under semesterveckan for mın lakare...just pa grund av varmen

• Anonym (nytt liv)

Efter helgen kommer jag tillbax till er. Ska då köra igång. Tror jag ska ringa idag å be om 15mg. Sen kanske jag kan trappa ner eller vad säger ni?

• Anonym (nytt liv)

har gått ner 4kg till med R men har haft det vilande ett tag då vi varit på semester...har 6-10kg kvar...

• Anonym (nytt liv)

hej vännner, nu är bröllop och dom flesta fester över. startar på måndag på nytt då. någon som börajar imorogon?

• Anonym (nytt liv)

så rätt så mrsandersson, barnet kan ta skada om man råkar bli gravid.

tråkigt att inte kopparspiralen funkade, det är nog det bästa jag haft. fick det 1 månad efter förlossningen. min pojk blir 3 i november, aldrig krånglat.

• Anonym (nytt liv)

Igår hittade jag inte mina R, vi har varit på semester å jag la ifrån mig paketet innan vi åkte men hittade det inte. Efter lite städning så hittade jag dom.
    Vill med detta säga att jag är på dag1 idag.
    Personligen kan jag inte säga att jag bantar. Jag gick på cambridge innan och fick en puff. Nu passar jag på och lägger om kosten, tänker på vad jag äter och väljer mat med känsla. Magen kräver inte lika stora mängder när man går på R, då ska man nog passa på och lära sig äta rätt.

• Anonym (nytt liv)

Personligen avstår jag från att svara vad man får eller inte får göra med R. Det finns utbildade människor som kan detta bättre så jag hoppas du kan få svar där. Ring sjukvårdsupplysningen eller din läkare dom kanske kan ge dig svar.

• Anonym (nytt liv)

Det blir bäst om man kontaktar läkare. Då får man rätt diagnos samt rätt läkemedel. Det som kanske passar en passar inde den andra. reductil är en sådan medicin som man bör vara försiktig med och lyssna främst på sin kropp och den läkare som står bakom en. Ibland behöver man ine ha rätt bmi för att ha rätt till R, det finns fler olika faktorer som avgör. Lycka till...

• Anonym (nytt liv)

Någon med halsbränna eller balongmage? Jag brukar få det såhär ett par dagar efter R start. Fick det förra gången också 4-5 dagar efter start. brukar gå över men känslan att jag ska få halsbränna efter ett litet rap är där hela tiden om ni förstår...någon mer?

• Anonym (nytt liv)

barn4 grattis! Jag e igen på min första vecka, vägning imorgon...

• Anonym (nytt liv)

kissprov och blodprov sen blodtryck va allt dom tog på mig...så olika detta...

• Anonym (nytt liv)

min läkare vet till och med att jag har extremt lågt järnvärde det var inga prolem. jag har lågt blodtryck och detta var inte heller några prolem. jag har inte bmi över 30 som det "krävs" och det var också ok. hon har jag haft länge och mamma å pappa är vänner med henne privat så jag tror inte hon skulle missa å ta nått så att säga. hon brukar ta prover "ifall att" men denna gång räckte det med dessa...mailar henne veckovis mina resultat i centimeter och vågens siffror. blodtrycksmått också.

• Anonym (nytt liv)

-1,7 kg på nystarten...*glad*

Svar på tråden Reductil