Go Fika!
välkommen till klubben jessica
välkommen till klubben jessica
Ja svårt med namn är det. Vi hade ju Wilmer i vår lista o jag ville ha det namnet hela tiden. Men sen när lillebror kom ut var han ju ingen Wilmer....Tills efter två veckor ca då han liksom växte in i namnet. Buster...jag tror brorsan hade fotbollstidningar med det namnet Men som sagt strunta i folks associationer, annars lär ni ALDRIG hitta ett namn.
Kakor...jag tycker om de klassiska småkakorna som finska pinnar, choklad snitt, drömmar etc. Men bakar helst större kakor/tårtor oftast med choklad då'rå... Hm vad heter den..nånting med devils food cake tror jag. Smaskig!!!
Snart Marianne, snart!
Jihooo!!!! bilen gick igenom ombesiktning o blev dessutom fixad utan att det kostade en krona Ett orosmoment mindre...
Nu ska jag åka o bjuda Cornelia o kompisar på glass hos dagmamman. Sista dagen före sommarlovet på 6 veckor *drar mig i håret o funderar hur detta ska gå
*
Hm jag tror efter helgen jag...typ 4-5
Maria, håller tummarna!
Hedda , ja varför dyker det ofta upp bra jobb möjligheter/alternativ då man inte kan ta dem? Jag Sökte på Syskonstugan i Tungelsta (tror jag det var) men då var jag ju "nygravid" med Wilmer så de hörde såklart inte av sig. Hade varit skönt o hamna närmare hemmet ändå.
Det dyker förhoppningsvis upp något som passar eller inte för dig då det närmar sig.
Nä nu ska jag packa för min o barnens lilla roadtrip Hoppas vi kan leva på mormor denna vecka då det blev myyycket knapert efter räkningarna.
hallå hallå åh vad härligt o va på semester o det spöregnar...NOT!!
Förkylt här med , Cornelias sitter kvar en aning o Wilmer hostar som en tok...MEN han dricker numera VÄLLING!!! Men jag ammar ju typ varannan men han DRICKER! Såååå skönt! Mormors vana hand hade kanske ett litet finger med i spelet
MArianne, ja nu är det bara o knipa då
Jessica,usch, hoppas ni kryar på er snarast.
MArianne:när du minst anar det vill han ut
Vilka duktiga små kissare ni har. Cornelia kan vara utan men kissar ALLTID ner sig. Hon har inte riktigt kommit på det ännu. Men toa vill hon sitta på så vi tränar på med det då o då när hon vill, även om det inte kommer något i den.
Förresten Marias dator har kraschat så utan dator o utan lösen till FL kanske hon inte är så synlig här på ett tag
Åh vad fina ni var Jessica! Vilken söt brudbukett oxå, annorlunda men jätte söt verkligen.
Oj hoppas den lille behagar titta ut snart då. Kämpa på Marianne
Maria, blev det nån jogging tur? Inte för mig, men däremot klippte jag gräsmattan o sen rensade jag bort ogräs från plattorna på baksidan. DET lär garanterat känns i morgon, framförallt i ryggen...
Undrar om Naomi får fina korksruvslockar när håret blir längre. Lite skandinaviskt kvalite på håret lär hon ju få iaf
Nä vi e oxå här...
Tack för i lördags Maria! Jättetrevligt o gott! Men fy faen vad paddor det var på vägen hem!. Floff dunk floff dunk floff dunk lät det när vi körde hem Vidrigt! Men efter det där regnet som kom så är det klart att de flyr från sina små pölar, men vad ska de upp på vägen för...
Mia, Johannes skulle kolla med en kollega ang detaljer. Han sa bestämt att tätskiktet SKA någon certificerad göra men resten skulle inte vara något problem. Återkommer senare
Håller tummarna för Marianne!
Ska nu slänga Cornelia i poolen o lägga mig själv i solen för att få lite sol på mig. Skönt då det inte är jätte varmt ännu.