Go Fika!
Shiiit! var min tanke men sen såg jag ju vad det skulle vara
Äntligen Marianne! Super GRATTIS till hela familjen!
Shiiit! var min tanke men sen såg jag ju vad det skulle vara
Äntligen Marianne! Super GRATTIS till hela familjen!
Maria: ja jag hoppas verkligen att ni kan!!!
Oj Hedda det var duktigt av honom! Ja en del barn har verkligen lätt för vissa saker.
Lika knapert här med...Vet ni hur många variationer på köttfärs man kan göra...med typ bara ketchup i? Nja..inte så kul längre.
Städhjälp...jo det skulle inte sitta helt fel. Har börjat rensa som tusan i alla lådor o skåp . Guud vad skit man samlar på sig alltså. Och kläder i drivor som ska slängas alternativt ges bort.
Maria, 28 grader! Nice!
Mia, du har jättefin mage! min mage låg på övre på båda men med wilmer var den högre... maybe maybe not..du behöver inga mamma byxor förresten? Hittade några i gömmorna.
Blåst o regn på Öland Härliga sommar...
Cornelia gillar Pippi o Små einsteins. Men härromdagen sprang hon runt o sa att hon var en superhjälte så...kanske har hon influerats av grannpojkarna
Håller på att göra rödvinbärssaft här men kommer inte upp i dina mängder Jessica överhuvudtaget. Men sen ska det plockas krusbär o persikor så det blir nog något gott av det med
Hedda. persikor ? japp o saftiga o goda är dom eller iaf dom utan tvestjärtar...Sugen Maria?
Igår tog vi en tur till Ronneby där jag bodde ett tag som barn. Shit vad jag kommer ihåg små detaljer. Åkte till huset vi bott, lekplatsen utanför är fortf. densamma. Skolan där jag började 1.a klass såg precis ut som jag minns den. Härliga minnen
Hejlis: vi har ju ett graco babyskydd som vi snart måste uppgradera Finns tillgänglig att låna eller för billig peng. Vi är nöjda med den dock lite tung att bära på. Kan´ske kan vara nåt?
Skönt för era godingar att vara tillbaka på dagis C är hemma denna vecka oxå...till min förtret
*dåliga mamman med världens sämsta tålamod*
Ja det verkar funka bra för alla med kisseriet förutom min tjejja. NOLL intresse what so ever! Är hon utan blöja så säger hon inte till alls och även om vi sätter henne på potta/toa så händer inget. Grr...Men det kommer väl tids nog.
Vilka upplevelser ni haft förresten... Pengar i rumpan, försvunnet bagage
Har ont i magen över att jag insett att jag måste börja jobba i jan. Min lille kille hos dagmamma då redan... Men vad ska man göra när ekonomin kärvar med höjda avgifter här o där. STOR SUCK!!
Maria, ja det är verkligen fina kläder, o rea på förra säsongen låter inte helt fel, snåla jag Hur har det gått med snorungarna då? Håller dom på fortfarande?
Jessica; titta in på www.marthastewart.com om ingen annan har något bra recept. Där finns den o MASSOR av andra smaskiga tårtor o kakor. O allt annat för den delen
Vi är rätt så slappa med vad som är på tv:n oxå men har nästan aldrig på andra kanaler än barnkanaler då barnen är uppe. Förutom musikkanaler då... Sitter vi med är det tusen frågor om vad som händer, är vi inte i rummet kan hon komma springandes om det är något som är läskigt. Särskilt gubbar av olika slag tycker hon är rätt så läskigt, typ den ena i Doris o knäckebröderna
Hon är hyffsat intresserad av att räkna men hoppar gärna över nio men räknar till tolv utan problem. Känner igen sitt namn gör hon och Willys av nån anledning Har oxå upptäckt att hon rättar sig själv när det gäller uttal av vissa ord.Läser gör vi varje kväll, nu lyssnar hon hela tiden o frågor en massa efteråt.
I natt sov Wilmer i sitt rum för allra första gången. Vaknade som vanligt vid 1 snåret o ville ha välling, därefter sov han ända till klockan 7! Jag var liiiite förvånad. Var på bvc igår 10 kg o 72 lång minsann. Min lille stooora kille.
Maria: jag kommer gärna den 27 eller när det nu var...Men blir nog ingen shopping här heller tyvärr.
Wilmer vaknade inte en gång i natt!!! Jag är mäkta förvånad. Han sov från 19 till 6. Miljöombytet gjorde susen minsann. Eller så är det för att jag inte hör honom...