Inlägg från: HeddaBigBum |Visa alla inlägg
  • HeddaBigBum

Go Fika!

ja koll om kattdräkten nu! jag har bara sett leopardkjolar... nyckelpigan vi funderar på har vi ca 2½h kvar att buda på.

jag tycker som agge! spiderman ju!! och precis som med polisdräkten så kommer den nog användas glatt som utklädningskläder... hoppas jag iaf!

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • HeddaBigBum

hmmmm!!!

• HeddaBigBum

och givetvis hittade vi poliskostymen på BuyCostumes.com, inte "bye"... ByeMoney.com blev det ju, men rätt ska väl vara rätt, så man inte åker på ännu en varning här på kära FL.

Jag funderar också på att sälja barnens "gamla" halloween-dräkter och förhoppningsvis få in lite cash!

• HeddaBigBum

jag hade redan fått rapport från Danne att du inte var 100 ... men som sagt är man (och särskilt du ) någonsin det?

• HeddaBigBum

LMAO!!!! Jag dör!!!! Treeeeeeevlig han låter din Pelle!!!!

• HeddaBigBum
    hejlis skrev 2007-09-10 10:24:28 följande:
    Hedda: Brukar du få varningar ???   Vaaaaaad hade du gjort då????
    oh yeah, I'm a bad ass!

En gång startade jag en omröstning om microvågsugnar (riktigt modigt av mig). Alla microvågsugnar jag sett öppnas alltid åt vänster, så jag gjorde en liten scientific undersökning. Jag hade med en bild på en microvågsugn som exempel. Eftersom jag inte angett VAR på det vida världs-nätet så fick jag en varning. Ansvarig medborgare som jag är så tänke jag givetvis rätta till mitt misstag och länka till bilden, men då hade de tagit bort hela omröstningen.
    Och nu får jag säkert en varning för att jag pratar om ett specifikt fall (har också hänt )... Jag lever farligt!
  • HeddaBigBum
    x Miss Lyckad x skrev 2007-09-10 10:39:36 följande:
    Ajajajajajaj Hedda, nu ska ja ta riktiga omvägar då jag möter dig *förskräckt*
    Åh nej! Har du hittat mig här! Det är ju här jag avslöjar mina allra mörkaste hemligheter, som min djupa tankar kring microvågsugnar!!
  • HeddaBigBum
    Klart Hanna ska på Halloween-fest, även om Junior bestämmer sig för att titta ut då! Vi kommer och hämtar henne med ståbrädan!
  • HeddaBigBum

Jessica och jag dividerade lite om festen och vi har lite ideér.

* Barnen gör sin egen gotte-påse.
    Jag har en del bruna påsar (s.k. lunch bags) och vi kan ju ha lite olika sorters papper, några paljetter, fjädrar kanske och lite limstick och så får de designa sin egen påse. Alternativt att man klipper ut lite kattögon, morrhår, pumpor etc och de får klistra dit bitarna.

* En idé var att han diverse snacks (popcorn, frukt, russin, kex... inte så mycket "socker upp i taket" i lite skålar eller nåt, så de kan plocka i sin egen påse?), och kanske någon liten leksak/bok.

* Vi delar upp ansvaret lite. Mia står för det mesta...
    Näe, men någon tar med ballonger, någon lite saft... tja... Nanny tar med props.

Något som låter vettigt?

• HeddaBigBum

Maria:
    Jo, frakten tillkommer ju alltid och det blir ju extra internationellt (alltså, frakten som säljaren anger i annonsen på ebay stämmer ju inte). Vi säger till Grandma att betala med checkar från vårt konto när hon skickar saker hit som vi beställt. Jag menar, hon är schyst nog som springer och postar och paketerar och har sig titt som tätt. Dessutom är hon pensionerad änka liksom. Kan ju knappast leva så fett. MEN, jag undrar om hon verkligen låter oss betala? Jag har faktiskt aldrig kollat på kontot... Och de pengarna vi har på vårt amerikanska konto (knappt ingenting efter USA-resan) har ju HON gett oss. Hon betalar hur vi än vrider på det... Räcka ut tungan

Nu är jag inne på Minnie Mouse till Alexis. Jag har hittat några söta prickiga klänning och diadem med Minnie Mouse-öron. Hade hon varit liiiiiite äldre hade hon kunnat få Minnie-skor också (många auktioner 2 år och upp inkluderar skor).

Svar på tråden Go Fika!