Go Fika!
Agaton gick väldigt lätt att lämna. Sen var ju Malin där och han gillar ju båda Malin väldigt mycket så det underlättade nog!
Han hade fått i sig lite laktos i dag av misstag på dagis så det hade blivit en rallybajs. Men de hade varit förutseede och satt på en blöja när de insåg misstaget så det hamnade ju där. Han har ju varit utan blöja i över tre veckor nu och bara bajsat på sig en gång och kissat på sig 3 ggr, varav en gång på natten första veckan. Men han har ju aldrig blivit dålig i magen när han varit blöjfri så jag vet inte hur han kan kontrollera sig liksom. Så det kanske var tur att de drog på en blöja.... Sen vet man ju inte hur det funkar på dagis när de blir upptagna med roliga saker eller massa annat som stör. Hemma står ju dörren till skithuset på vid gavel jämt och påminner ju!
Men jag tycker det är så skönt att det gått så bra med borttagning av blöja. *peppar peppar*. Jag hade nog trott att det skulle ta längre tid faktiskt och jag håller med Hedda, alla är så duktiga fast de inte ens är 3 år ju!
I dag var det tillbaka till verkligheten. Massa jobb och 2 timmar övertid direkt! Puh! Ingen rast och ingen ro!