Inlägg från: HeddaBigBum |Visa alla inlägg
  • HeddaBigBum

Go Fika!

Fragglerock skrev 2007-07-10 18:12:38 följande:
    Pruttans... efter första urvalet är jag typ 84.e reserv på rättspsykologin som jag vill läsa.
    Sånt e inge kul...
    Jag var något liknande (annan utbildning) innan jag flyttade till USA 1997. Jag kommer inte ihåg varför jag sökte... tänk om jag kommit in! Hade det inte blivit nån Dino då??
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • HeddaBigBum

L: Jag vill ga till daaaaagis!
    H: Inte an, snart! Vi maste vanta tills klockan blir 9.

Luke gar in i vardgsrummet, staller sig och STIRRAR pa vaggklockan och sager:
    Klockan 9. Tick tick tick tick tick...

Far hoppas att dagis blir lika kul idag som igar. Agaton ar ju inte dar idag. Var pojkar som haft sina duster, nu helt plotsligt basta kompisar! Igar bara kutade de in pa dagis tillsammans och skulle leka buss. Jag tror det var min snabbaste lamning hittills. Jag var liksom helt oviktig!

• HeddaBigBum
    Uppdatering fran Marianne:
    Igar kvall skulle de fa stanna pa forlossningen, men valde att aka hem och aterkomma idag. Nar de kom in idag fick de traffa en hemsk lakare som skickade hem dem igen med starka tabletter. Marianne har haft varkar sen i fredags och ar helt slut i kroppen. Hon sover ca 2-3h per natt. Ledsen

Nu far vi hoppas att Filuren kommer ut snart!!! Otroligt envis kille! Förvånad
  • HeddaBigBum

Jag tänkte på Naomi och hennes hår idag...
    Av någon anledning har mitt hår blivit mycket puffigare med massor volym sen jag klippte mig. Poff bara! Och jag blir så jävla varm i hårbottnen när det är varmt. Och då började jag fundera på hur det är för folk med riktigt tjockt lockigt hår... och så tänkte jag på Naomi. Blir hon också svettig i hårbottnen?

• HeddaBigBum

Igår eftermiddag skrev Marianne att hon kände sig mest drogad, men att hon i alla fall fått en paus från värkarna. Hon har mest legat i sängen och vilat.... vilket hon behöver. Vem orkar någonting efter en vecka med knappt ingen sömn, än mindre att föda barn!
    Idag skulle de på koll igen, så vi får hålla tummarna!

• HeddaBigBum

Vi är här! Typ ingen semester för oss... fast om jag nu hade semster, så vore det väl som det är nu...

Marianne hörde jag från igår som senast. Det är lugnt nu och hon är vid bättre mod. Hon hade då ställt in sig på en måndagsbebis. Imorgon är hon 42+0 och blir alltså igångsatt. Men jag har inte hört något idag, så det kanske är på g?

• HeddaBigBum

Lite med uppdatering från Marianne...
    Hon har haft värkar hela dagen idag!

Inatt kanske! Då slipper hon bli igångsatt i alla fall!

• HeddaBigBum

utifallatt ni inte fått SMS:et...

Nu är han här! 8850 gram, 52 cm lång. Mörkt kort hår. Förlossningen gick kanon och ganska fort...

STORT GRATTIS!!
  • HeddaBigBum

givetvis vägde han inte nära 9kg... Skrikandes Marianne överlevde faktiskt... 3850! Räcka ut tungan

• HeddaBigBum

äh! här har det åskat och regnat droppar stora som elefanter, men vi lever farligt och glor på teletubbies och surfar ändå! Räcka ut tungan

Svar på tråden Go Fika!