Go Fika!
En kompis till mig var i Ullared och köpte faktiskt en overall till oss. Den var visst typ svart med nått grönt på... as if I care... DEN VA BILLIG!!!!
De hade faktiskt overaller runt en hundring som funkar som extraoverall. Den hon köpte till oss var sånt där material som är som GoreTex typ. Vi hade en sådan förra året som var toppen. Så jag hoppas den här blir lika bra. Men för 250:- så är det ju ok! Jag har oxå tänkt på det här med kiss-olyckor nu på vintern så vi ska se om vi kan köpa nått billigt som kan hänga på dagis utifall att typ.
Agaton kommer nog kunna ha sina ap-dyra fina vinterkängor som kan fick av farmor & farfar förra året. De var ju så stora att han stod på öronen i början. Men vi köpte ju några billiga skor på Skopunkten som var typ gummi runt foten och nått tyg upp på ankeln. De var billiga men funkade sååå himla bra faktiskt. Så nått liknande ska vi nog försöka hitta igen. Då gör det ju inget om de växer ur dem mitt under säsong, men när man köper skor för 700:- tja... då klämmer jag nog in foten för att slippa köpa nya! *hehe* Närå, inte riktigt, men det svider mer att behöva köpa nya då i alla fall...
Ja, jag målar om sovrummet... *suck*. Ja, inte hela då utan bara fondväggen som vi hade. Den var jättesnygg, men inte hemma hos mig. Det är sista gången Danne får bestämma för att jag ska vara snäll och involvera honom liksom. Snäll = dyrt i längden för att jag gör om till slut i alla fall så som jag ville ha från början.
Nu är väggen beige (som allt annat hemma hos oss). Tråkigt men praktiskt. Så nu ska jag äntligen lägga fram mina svindyra kuddar som jag köpte för över ett år sedan som kommer bli sååå snygga när jag får mitt nya överkast! Mmmm... stylish!