• Anonym (Uppraggad!)

Dummaste/roligaste raggar replik du fått?!

Nån som fått höra nån rolig upp raggnings replik?

• Svar på tråden Dummaste/roligaste raggar replik du fått?!
  • Anonym (but why?)

Japp! På en nation i Uppsala, en kille med brytning säger: "mmm, du luktar ju jättegott, har du duschat?"

• Anonym (Uppraggad!)

haha den var ju snäll

Fick själv en snäll replik en gång..
    "fan vad het du är.... Alltså jag menar varm" hehe

• Elsans

Han: ska vi gå hem till mig och hångla och äta spagetti?
    Jag: nej
    Han: vaddårå, gillar du inte spagetti??

Spänn av!
  • Mar1lyn

"Kom så ska vi gå iväg och diskutera din lever."

Sen den bästa komplimangen jag har fått var av en vikarie på min högstadieskola. Han kom fram aspackad till mig o började prata om att han kom ihåg mig från lektionen någon vecka tidigare och han berättade vad jag hade på mig, vart jag satt osv. Jag var så fin o han ville att jag skulle följa med honom hem (jag var inte helt med på det, utan tyckte mest situationen var underlig eftersom han var typ 25, och jag var 15) sen mitt i allt säger han (aspackad): "Du är inte vidare smart va?" Eh... ja det fick ju mig på fall, verkligen!

• Anonym (Uppraggad!)

Åsa MA:
    Haha han var lite trög kanske? :P

Mar1lyn:
    Hehe gamla vikarie lärare har jag oxå råkat ut för på krogen.. Nästan lite läskigt att han kom ihåg vad du hade på dig osv.. hehe

• Anonym (Uppraggad!)

Inga fler?

• MissTherre

"Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller vill du att jag ska gå förbi igen?"

• Anonym (pateter)

Det hände mig en gång att en välklädd stilig man i kritstrecksrandig kostym kom fram till mig i en trendig bar och ganska omgående frågade om han fick följa med mig hem.
    Jag svarade nej, varpå han utbrast att det måste han få annars skulle han lägga sig på golvet och skrika. Ja, gör du det, sa jag. Och det gjorde han...högt och ljudligt: "Men jag VIIIIIILLLL följa med dig hem!!!"
    Jag klev hastigt över den skrikande mannen på golvet med min öl i handen och förnekade allt samröre.

Jag hörde också ett patetiskt uppraggningsförsök när jag bodde i Grekland och den lokale strandraggaren försökte hitta gäster till sitt hotell. Han lutade sig fram mot en engelsk kvinna och gav henne sin bästa sängkammarblick när han konstaterade "The man is included in the room...." Kvinnan tittade ingående på honom och genmälde "So where's the maaaan."

• Clever LG

Hej tjejen, ska du följa med hem? Jag har elektronisk darttavla.

Gissa om jag följde med?

Sedan har jag faktiskt fått " tjena kexet, står du här och smular" på fullaste allvar av en överförfriskad hockeyspelare. Jag bara skrattade och gick.

Svar på tråden Dummaste/roligaste raggar replik du fått?!