• Anonym (Uppraggad!)

Dummaste/roligaste raggar replik du fått?!

Nån som fått höra nån rolig upp raggnings replik?

• Svar på tråden Dummaste/roligaste raggar replik du fått?!
  • Karrow

Jag har två ganska roliga att bjuda på:

"Hej Bruden, du är jävligt sexig fast du har inga former, vill du hänga med på efterfest?" Jag tackade nej.... såg 2 veckor senare att han hade fått barn, han var med i lokaltidningen.

och den andra: "Hej, Du får vara med i våran klubb"

-Jaha vad är det för klubb?Jag var måttligt road...

"Klubben för tjejer med snygga rumpor, om jag får ditt nummer så ska jag göra dig till medlem"

• Anonym (smulan)

-Tjena kexet! Varför står du här och smular när du kan ligga hemma i min kakburk?
    Fungerade inte.
    -Här (får 500 i handen), sup mig snygg!
    -Men du, om jag så fick 5000 så skulle det inte räcka. (Han vände p åklacken och gick, kvar stod jag med 500)

• Anonym (man)

Jag jobbade i baren på kåren och får beställningen:

"En stor stark och nycklarna hem till dig tack."

Servicekänslan är stark inom mig så jag jag henne självfallet det hon ville ha.

• Lindan1

Haha den var så dålig att den var bra...

Jag fick höra en (av en italienare som jag aldrig sett förut): Was it with you I got lucky yesterday?

Han tänkte nog inte på att de flesta nog inte skulle bli särskilt imponerad om ragget dagen efter inte ens minns hur man såg ut?

• Anonym

Något berusad kille snubblar fram till mig framåt småtimmarna utanför McDonalds;
    "Ok du e ingen tiopoängare typ, men va fan... ska du med å få lite korv i brödet?"

• Rude Billy

Stod en dag mitt inne i centrala gbg och väntade på en kompis då helt plötsligt någon kommer bakifrån och grabbar tag i tuttarna på mig och säger "Hallå älskling, kom så tar vi en favorit i repris"
    Blir kanonchockad och förbannad som få och vänder mig om och har förberett världens vassaste replik och där står min gamla flirt och asgarvar!

• Anonym (Skrattar)

Ja nog har man fått dumma raggningsrepliker med åren... Men nu kom jag och tjejkompisarna på en knäpp raggningsreplik själva!!

Meningen var att vi skulle stövla upp till barens snyggaste kille och säga - Fy fan du är det snyggaste jag sett, funderat på att starta avel *asg* MEn jag bangade i sista stund...

• Anonym (Uppraggad!)

haha.. alkohol och raggar repliker går verkligen inte ihop måste jag säga..

• Dävvil

Det knäppaste försöket till ragg varit med om var när jag satt på ett ställe, drack min öl å kollade in folk på dansgolvet. Plötsligt sitter det en kille alldeles för nära å kurrar som en duva i mitt öra. Gissa om jag blev paff. Att jag inte gick verkade han ta som ett bra tecken å skulle precis lägga armen om mig när jag återfick fattningen, reste mig upp å sprang därifrån.

• Anonym

ja ha hört många dåliga..
    här är två..
    -Fin hund...få ja klappa matte..

eller:
    -Ja ha tyvärr bara ett täcke, så vi få nog dela!

funka int så bra då va...

Svar på tråden Dummaste/roligaste raggar replik du fått?!