• Anonym (Uppraggad!)

Dummaste/roligaste raggar replik du fått?!

Nån som fått höra nån rolig upp raggnings replik?

• Svar på tråden Dummaste/roligaste raggar replik du fått?!
  • goa mia

Fick höra en replik för ett ganska bra tag sedan.
    En jättegrabb kom över till mej o frågade. Öhhh e du singel?
    "-nä svarar jag. han: E du säker på det?
    Precis som om det skulle vara svårt att veta om man är singel eller inte.

Den bästa raggningsrepliken jag fått är: Du är en tjej som jag skulle tänka mej slösa mycket energi på.
    Vi hade i o för sej pratat en del innan.

• FH Mamma

Denna verkade populär ett tag..
    Rosor är röda, violer är blå, dra ner dina byxor så ska du få..

• Anonym

Jag var o dansade på ett ställe, jag hade på mig en tajt jumper.
    Jag var visserligen inte vältrimmad på magen men speciellt tjock var jag inte.

I alla fall kom det fram en helt okänd man som sa såhär:

-Man ser dina bilringar, jag tycker inte att du ska ha på dig den jumpern, du ska ha en skjorta istället. Det här säger jag inte för att vara elak utan för att jag bryr mig och tycker om dig så Himla mycket.

Öh ?? Ok?!

• Scillan

Gammal men het stod det i en tändsticksask jag fick till mina cig på krogen för ett par år sedan. Tillsammans med ett telefonnummer... Nää jag ringde inte!

• Zirup

Det här hände när jag jobbade som vakt på kåren för ett par år sedan. En grupp killar står och har en högljudd diskussion på fyllan. Jag lyssnar inte så noga och lägger trots allt inte märke till vad de snackar om förrän en av dem höjer rösten.
    -Jamen någon måste ju avgöra det här för oss.
    Han spänner blicken i mig och säger med glimten i ögat
    -Oy, du tjejen, visst stämmer det att alla tjejer gillar att få den bakifrån?!

Ridå!

(Och slutet på historian blev att jag och den fräcka killen faktiskt blev goda vänner och så småningom ett par. Vi har faktiskt varit tillsammans i 4 år nu så på sätt och vis kan man säga att det funkade! Men det betyder ändå inte att jag inte tycker att det var den sämsta raggningsrepliken jag hört! )

• swiiper

jag råkade själv kläcka en raggnings replik för ett par år sedan har faktiskt inte en aning vad jag fick den ifrån. det var iallafall:
    - får jag lov eller ska vi dansa först?!
    Men det funkade faktiskt bra. Det blev ingen dans vi åkte raka vägen hem till mig. Och det som är så himmla kul är att vi är gifta idag (sedan 3år tillbaka) och har två under bara barn. Som det kan gå ibland
    Anonym (Uppraggad!) skrev 2007-06-24 21:42:23 följande:

Nån som fått höra nån rolig upp raggnings replik?
  • systernegativ

Anonym (man) skrev 2007-06-25 11:20:44 följande:

Jag jobbade i baren på kåren och får beställningen:"En stor stark och nycklarna hem till dig tack."Servicekänslan är stark inom mig så jag jag henne självfallet det hon ville ha.
  • Janina

En gång så var jag och min kusin på en pub . Fram till oss kommer en ful liten gubbe som tydligen min kusin sen tidigare, iallaf så börjar han prata med mig o min kusin presenterar mig som sin kusin . Då frågar han mig flörtigt -" O hur kommer det sig att ni är släkt ? " Jag kolla på han frågande oim han verkligen mena allvar , vilket han gjorde o då skratta jag bara åt han och gick .

• Janina

Som tydligen kände

Janina skrev 2007-07-26 20:47:39 följande:
    En gång så var jag och min kusin på en pub . Fram till oss kommer en ful liten gubbe som tydligen min kusin sen tidigare, iallaf så börjar han prata med mig o min kusin presenterar mig som sin kusin . Då frågar han mig flörtigt -" O hur kommer det sig att ni är släkt ? " Jag kolla på han frågande oim han verkligen mena allvar , vilket han gjorde o då skratta jag bara åt han och gick .
  • Hardrocker

Detta var länge sedan!!! 10 år sen då man gick på högstadiet. Den första raggnings repliken jag fått faktiskt. Jag och en kommpis var ute och gick och pratade om den kommande helgens stora fest! . Då kommer det fram en kille till mig som jag tyckte då var skit snygg och säger följande :
    Ska du på festen i helgen?
    ja svarar jag nervös som F*n
    Va bra! då vet jag vad jag ska göra på festen...
    Så går han därifrån med ett brett flin på läpparna.

Svar på tråden Dummaste/roligaste raggar replik du fått?!