• Anonym (osäker)

Min man vill också bli tagen?

Vi har analsex emellanåt och jag gillar det. Gillar också att bli slickad där och min man gillar att göra det.
    Nu har han kommit på att han också vill få analsex. Jag är tveksam; det känns lite läskigt att komma så nära en hårig rumpa med nån kroppsdel faktiskt. Är dessutom vansinnigt känslig för minsta stjärtlukt. Har ni några tips, ni som har män som tycker om sånt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-25 11:53:55:
    Min man har absolut ingen dragning åt sitt sitt eget släkte, dvs andra karlar, så den funderingen kan ni lägga ner.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 09:52:14:
    Ok. Jag gjorde det till slut med en dildo. Det gillade han! Men han säger att han inte vill bli slickad vilket jag är glad för. Men dildo gick ju bra även om inte jag tyckte det var vidare upphetsande.

• Svar på tråden Min man vill också bli tagen?
  • 2007 10 07

en starp-on e oxå väldigt uppskattat

• 2007 10 07

STRAP-ON skulle de såklart stå

• Anonym

Men hallå bög, näää skulle inte tro det. Elakt skrivet!

Min man älskar oxå att bli tillfredställd i rumpan och för mig är det självklart att hjälpa honom med det, han gör ju sånt för mig!

• Anonym

Min man gillar att få det bakifrån emellanåt. Och, nej - han är så långt från "bög" man kan komma! Tycker själv att det är häftigt att få "ta honom" där. TS; tycker inte du ska göra det om du känner "äckel", men annars tror jag det är rätt vanligt.

• Anonym

Men hallå om man sätter på sin karl med en dildo en dildo som är en låtsas snopp, det betyder ju att han lika gärna kan ha sex med en man. Bisexuell då kanske?

Menar absolut inget illa, är bara min åsikt...

• Anonym

han är väl isåfall mer homosexuell som gillar att stoppa upp sin kuk i hennes röv?varför skulle det vara homosexuellt att vilja ha en dildo up i röven av en man men inte att vilja stoppa upp den i en kvinnas röv?

• Anonym (vafan?)

Anonym inlägg 15

Det handlar inte just om en KUK.

Det handlar om att få sin anal stimulerad.

Sen att just en avlång sak passar bättre in där än tex en rektangulär har inget med homo eller bisexualitet att göra.

_analsex har inte mer med homosexualitet att göra än hetrosexualitet_

• Anonym

Vilket vridet resonemang! Alla ni som så trångsynt tycker att analstimulering är lika med homosexualitet!

• Anonym (osäker)
    2007 10 07 skrev 2007-06-25 10:07:19 följande:
    STRAP-ON skulle de såklart stå
    Strapon känns ju väldigt avancerat... Är egentligen ganska "vaniljig" av mig.
  • Anonym (MannenZ)

Måste instämma i skaran av folk som blir irriterade över frågan om han är bög.

Analsex = ett sätt att UTÖVA sex.
    Homosexualitet = en LÄGGNING.

Är det så j-kla svårt att förstå skillnaden?

Svar på tråden Min man vill också bli tagen?