• Anonym (osäker)

Min man vill också bli tagen?

Vi har analsex emellanåt och jag gillar det. Gillar också att bli slickad där och min man gillar att göra det.
    Nu har han kommit på att han också vill få analsex. Jag är tveksam; det känns lite läskigt att komma så nära en hårig rumpa med nån kroppsdel faktiskt. Är dessutom vansinnigt känslig för minsta stjärtlukt. Har ni några tips, ni som har män som tycker om sånt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-25 11:53:55:
    Min man har absolut ingen dragning åt sitt sitt eget släkte, dvs andra karlar, så den funderingen kan ni lägga ner.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 09:52:14:
    Ok. Jag gjorde det till slut med en dildo. Det gillade han! Men han säger att han inte vill bli slickad vilket jag är glad för. Men dildo gick ju bra även om inte jag tyckte det var vidare upphetsande.

• Svar på tråden Min man vill också bli tagen?
  • Anonym (har testat)

Min sambon gillar också stimulans där bak Och han är definitivt inte bög. Vi har testat strap-on - jäkligt spännande och upphetsande. Det är inte så avancerat alls, jag är också rätt "vanlig". Tycker att det är häftigt att få ta kontrollen, och sätta på min karl Framför allt som jag märker hur upphetsad han blir!

• Anonym

homosexualitet handlar också om vem/vilka man får känslor för, om man gillar analsex men inte alls tänder på killar är man ju knappast bög, eller hur?

Mig veterligt kan lesbiska tjejer gilla strap-on och sånt, betyder det att de är heterosexuella och tänder på män? knappast...

• Anonym (Min med)

Min man gillar också att få analen stimulerad. Det tog mig lång tid att komma så långt att jag käner mig bekväm i det även om jag inte hade någonting emot att göra det.

dock har jag svårt för att fingrar ska vara i rupan, den spärren blir jaag inte av med. Så vi använder dildos. Från början var det mer han som förde upp den (hade ingen större hålvana och tyckte det var för pinsamt att treva... )och sedan tog jag över och lekte.

• Anonym

Jag tycker att alla män som vågar ta för sig på det här viset ska ha eloge!

Jag tycker man ska våga utforska till bristningsgränsen!
    Det är enbart supermanligt att våga tänja på gränserna, trot så mycket jävla skit homo associationer ....

Min man och jag pratar ofta om att han ska bli tagen och stimulerad bak och jag har både fingrat, slickat och strap on:at på honom där bak tyvärr verkar det svårt att slappna av nog för att det ska bli riktigt njutbart för honom än så länge Det kittlas och känns konstigt o allt möjligt, det är ju en ovanlig situation

Mer "våga pröva sex" åt folket tycker jag!!

• Brända Bullen

INget fel o få lite analstim...jag tycker det e skönt med ...och jag e ingen bög eller tänder på killar...men det behöver juh inte vara den där mastodanta dildon på 34x17 cm då springer jag nog med brallorna nere ..;)

• Hemliga 72an

En killes G-punkt är en cm upp i analen så det är inte konstigt att killar gillar stimulans där! Min man vägrar dock. Lycka till med era frisinnande män som vill/vågar testa!

• Anonym

hm män ska ställa upp på det mesta men vi kvinnor backar gära. Visstär det väl lit underligt änå? tyker själv om när min sambo smeker och stimulerar mig överallt men har nog lite svårt att "pilla" honom i det bakre hålet.

• Anonym (Javisst)

Min man berättade för nån månad sen att han nån gång skulle vilja att jag provade en liten dildo på honom. Och han älskade det!
    Midsommarafton överraskade jag honom med en strap-on och OJ vad han gillade det!
    Och jag kan lova att han inte är det minsta lagd åt fel håll!

Prova med en dildo, skulle själv inte vilja använda fingrarna.

• lincoln5v

(Jag är en man) Har i  hela mitt långa liv, i helighet penetrerat mig i min röv o bara njutit , de har varit nåt förbjudet som man inte berättat. bara av en slump läste jag här på Familje,liv att g-punkten på män sitter där inne (prostatan) Har älskat kvinnor i hela mitt liv, men aldrig vågat säga vad jag går igån på Så synd nu när man snart är pensionär  Vet kvinnor att männen också vill bli påsatta, eller är de så att kvinnor inte heller vågar fråga eller testa de ? 

• Anonym (Sofie)

Klart att männen också ska njuta fullt ut 

Svar på tråden Min man vill också bli tagen?