• Anonym (osäker)

Min man vill också bli tagen?

Vi har analsex emellanåt och jag gillar det. Gillar också att bli slickad där och min man gillar att göra det.
    Nu har han kommit på att han också vill få analsex. Jag är tveksam; det känns lite läskigt att komma så nära en hårig rumpa med nån kroppsdel faktiskt. Är dessutom vansinnigt känslig för minsta stjärtlukt. Har ni några tips, ni som har män som tycker om sånt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-25 11:53:55:
    Min man har absolut ingen dragning åt sitt sitt eget släkte, dvs andra karlar, så den funderingen kan ni lägga ner.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 09:52:14:
    Ok. Jag gjorde det till slut med en dildo. Det gillade han! Men han säger att han inte vill bli slickad vilket jag är glad för. Men dildo gick ju bra även om inte jag tyckte det var vidare upphetsande.

• Svar på tråden Min man vill också bli tagen?
  • Limpo

Lever sedan många år i ett se xlöst förhållande. Nu som pensionär har jag kvar min dröm som jag alltid haft. Bli tagen av en kvinna med strapon vore härligt.
    Men det lär nog aldrig hända. 

• Anonym (M)

Har svårt att hålla på med en mans anal. Jag blev bedd en gång men klarade inte säga nej, och jag ångrar det jättemycket och mår dåligt över än idag. Hur säger man att man inte vill på ett bra sätt om någon frågar? Särskilt svårt är det ju att neka om mannen gör detsamma på mig. Och det känns på ett sätt som en förolämpning mot honom, men jag får faktiskt avsmak av just den delen av mannen. Har aldrig varit attraherad av mansrumpor heller som vissa verkar vara, en del kvinnor uppskattar en snygg rumpa på en man och vill ta på den men jag är helt ointresserad. Än mindre vill jag vidröra analen eller leka med den på något sätt, jag vill inte använda någon leksak heller. Men hur säger man nej på ett bra sätt?

• Anonym (Sofie)
    Anonym (M) skrev 2023-10-11 11:56:25 följande:

Har svårt att hålla på med en mans anal. Jag blev bedd en gång men klarade inte säga nej, och jag ångrar det jättemycket och mår dåligt över än idag. Hur säger man att man inte vill på ett bra sätt om någon frågar? Särskilt svårt är det ju att neka om mannen gör detsamma på mig. Och det känns på ett sätt som en förolämpning mot honom, men jag får faktiskt avsmak av just den delen av mannen. Har aldrig varit attraherad av mansrumpor heller som vissa verkar vara, en del kvinnor uppskattar en snygg rumpa på en man och vill ta på den men jag är helt ointresserad. Än mindre vill jag vidröra analen eller leka med den på något sätt, jag vill inte använda någon leksak heller. Men hur säger man nej på ett bra sätt?

Så synd för dig - du går miste om så mycket 
  • Anonym (M)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-10-11 12:03:04 följande:
    Så synd för dig - du går miste om så mycket 
    Jag skrev ju att jag provat.
  • Anonym (Blyg)

Jag har alltid varit blyg och har aldrig varit särskilt drivande när det gäller sex. Jag har oftast gått med på det den jag träffat vill prova. Att säga nej har inte riktigt kännts rätt.
    Av någon anledning har både killar och tjejer varit väldigt intresserade av min rumpa och eftersom jag har svårt att säga nej och är nyfiken av mig så har jag provat både det ena och det andra.
    Någon strapon har inte testats än men jag skulle nog då medge att rumpan är min mest erogena zon.

• Anonym (Sofie)
    Anonym (M) skrev 2023-10-11 12:09:28 följande:
    Jag skrev ju att jag provat.
    Min erfarenhet är att man får ge alla nya sexuella praktiker ett par gånger i uppstart. 

Sällan som något funkar direkt första gången.
  • Anonym (Bfnf)

Men usch. Fast iofs, sysslar man med det som tjej kan man väl göra det på en kille med lika gärna. Imgen får ens närma sig min röv iaf. 

• Anonym (Bfnf)

Men man ska ju inte göra något man inte vill. Så att bara ställa upp fö han vill är ju fel enligt mig, men men

• Anonym (M)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-10-11 12:18:08 följande:
    Min erfarenhet är att man får ge alla nya sexuella praktiker ett par gånger i uppstart. 

Sällan som något funkar direkt första gången.
    Med avsmaken närvarande. Jag klarade inte av att fortsätta. Det var avtändande och jag vill aldrig ha sex med honom igen. Jag hoppas aldrig den jag träffar nu ber mig för honom vill jag behålla!
  • Anonym (M)
    Anonym (M) skrev 2023-10-11 12:23:13 följande:
    Med avsmaken närvarande. Jag klarade inte av att fortsätta. Det var avtändande och jag vill aldrig ha sex med honom igen. Jag hoppas aldrig den jag träffar nu ber mig för honom vill jag behålla!
    ALDRIG ber mig ska det stå!!!!
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (M) skrev 2023-10-11 12:23:13 följande:
    Ok - ja då hittar du väl på något annat då 
  • Anonym (M)
    Anonym (Sofie) skrev 2023-10-11 12:49:49 följande:
    Ok - ja då hittar du väl på något annat då 
    Det vet jag väl, men det var inte min fråga
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (M) skrev 2023-10-11 12:57:43 följande:
    Det vet jag väl, men det var inte min fråga
    Du får helt enkelt fråga vidare då, så ser vi snart om någon svarar 
Svar på tråden Min man vill också bli tagen?