• Bebbii

Tittar du i andras badrumsskåp?

Ja, som frågan lyder.. Denna fundering kom upp då jag och en kompis satt å pratade om att gå på toa hos andra, vi båda kom på att det är ganska spännande att hos en helt "ny" person titta i deras badrumsskåp, inte ta nåt bara titta...

Sen kom vi på att guud va pinsamt det skulle vara för någon om man skulle testa detta, typ hälla hela badrumsskåpet fullt med glaskulor, eller lego å sen när någon går på toa, så kan man ju då höra eller se vem som öppnar skåpet...*hehe

Men hur vanligt är det egentligen? Tittar du?

• Svar på tråden Tittar du i andras badrumsskåp?
  • SpecialK

hihi, vad kul.. istället för att sälja dotterns gamla lego har jag nu hittat ett annat användningsområde för det. Tack ska ni ha :)

• Videkorgen

Jag kollar inte i andras badrumsskåp - Vad har jag med det att göra vad dom/den boende har där???!!!

Jag är dock medveten om att folk eventuellt kollar där, så jag gömmer såklart undan mer privata grejjer typ i städskåpet - där brukar det inte vara så hett att snoka haha

• Flissi

Nja...mer tidigare än nuförtiden.
    Har som nån annan ovan skrev konstaterat att alla badrum innehåller ungefär samma grejer.
    Om nån snokar i mitt så varsegod! Har inget att dölja, men är tacksam om folk inte lånar mascara osv (är jättekänslig för ögoninfektion)
    Men att det snokas, det gör det ju.

Har en kompis som under en tjejkväll efter en låååång stund frågade om vi försökte få ett barn till eller om jag tom var  gravid.
    Hon hade "snokat" & sett att jag hade gravtester.
    De var kvar sen jag testade med med min lilla 2005.
    En annan grej hon sett var en silikonolja som ofta säljs på sexpatryn, hon undrade om/hur den funkade.
    Ingen aning, för jag använder min till håret & saker som gnisslar. (dörrar osv)

Men oftast frågar ju inte folk om de ser nåt "konstigt".
    Jag frågar alltid! Så får man ju veta.
    Har man fest & inte städat bort hemligheter får man väl skylla sig själv lite.

Egentligen SKA man ju inte snoka, men många gör det ändå!

ooOO Livet är en fest & jag är bjuden varje dag OOoo
  • Elli47

Nej jag brukar inte titta i andras skåp faktiskt! Jag har ingen aning om ifall folk tittar i våra toaskåp, dom får gärna göra det om dom vill.

• LILLABUNNY2

Heheh det är ju roligt att kika in i andras badrumsskåp, då kommer liksom personens riktiga jag fram och du ser vem han/hon är får någon person.

• Panna82

Jag brukar kika men för det mesta finns det inget spännande. Det gör inte mig något om någon skulle kika hemma hos oss. Har inga "hemliga" saker där.

• W W

jag tittar alltid och veta att många tittar i mitt ocså.. lägger helt enkelt inte saker där som jag inte tycker andra ska se =)

• sussiegull

nej jag gor nog inte det, savida jag inte kanner personen bra och maste lana nagot. hos mina vanner kanner jag mig mer eller mindre som hemma men hos folk jag knappt kanner, nej jag bryr mig nog inte sa mycket om vad folk har dar...

• AnLeNo

Har jag aldrig ens reflekterat över tror jag. Varför kika där? Det finns väl knappast nåt intressant i ett badrumsskåp? Tandborstar o hudkräm typ, hur intressant är det? Nej ska man snoka skulle jag nog hellre välja sängbordet eller nåt sånt kanske... *funderar*

Det sprider sej sa käringen som sket i fläkten.
Svar på tråden Tittar du i andras badrumsskåp?