• Bebbii

Tittar du i andras badrumsskåp?

Ja, som frågan lyder.. Denna fundering kom upp då jag och en kompis satt å pratade om att gå på toa hos andra, vi båda kom på att det är ganska spännande att hos en helt "ny" person titta i deras badrumsskåp, inte ta nåt bara titta...

Sen kom vi på att guud va pinsamt det skulle vara för någon om man skulle testa detta, typ hälla hela badrumsskåpet fullt med glaskulor, eller lego å sen när någon går på toa, så kan man ju då höra eller se vem som öppnar skåpet...*hehe

Men hur vanligt är det egentligen? Tittar du?

• Svar på tråden Tittar du i andras badrumsskåp?
  • MissLilo

inte hos kpompiasr, men hso mina syskon för jag det.

• Cavatine

Nej, aldrig!

Anser det vara ett alltför privat område. Tycker illa om när man haft fest och man ser att nån flyttat runt våra grejer och det luktar av min parfym för nån har provsprayat den. Enda gångerna jag öppnar skåp hos andra är om toapappret är slut och jag måste kika efter ny rulle, fast då brukar jag ropa på den som bor där o genom dörren fråga var jag ska leta.

*känner mig såå hederlig*

• Clever LG

Nej, men jag har en kompis som har lagt in en stor fet hårig råtta i skåpet. Snokar någon så hör man oftast det på skriket

• Cavatine
    Ronille skrev 2007-07-07 15:03:51 följande:
    Nej, men jag har en kompis som har lagt in en stor fet hårig råtta i skåpet. Snokar någon så hör man oftast det på skriket
    *skriver upp stor, fet, hårig rått på shoppinglistan*
  • Clever LG
    Cavatine skrev 2007-07-07 15:05:04 följande:
    *skriver upp stor, fet, hårig rått på shoppinglistan*
    Funkar nog med en gummiorm också! Förmodligen samma resultat. Det är alltid lika roligt på fester då man har hört att någon har reagerat inne på toan och kommer ut och inte riktigt vet hur de ska hantera det...
  • shqiperi82
    marmelade skrev 2007-06-29 11:29:09 följande:
    Nix, gör det aldrig och har aldrig gjort det heller, tycker det är för privat. Har hört det där innan om hur man kan sätta dit en badrumsskåpsgluttare, genom att fylla badrumsskåpet med pingisbollar. Då hör alla att det var någon där inne som kollat.
    hahaha
  • AnLeNo

Gud vad smart!!! Det måste jag bara prova nästa gång jag ska ha fest!!!

Det sprider sej sa käringen som sket i fläkten.
  • Kanelflicka

jag var på en fest där värden ställde en kamera i skåpet och efter några timmar fick alla titta på "fångsten"- alla dem som snokade i skåpet

• vänat

Kan kan ju även ha någon lite sak som hoppar ut då badrumsskåpets öpnnar även det gör att den som tjuvkikar i andras badrumskåp hoppar till skricker.

• twinmom

Nej, det brukar jag inte. Men det är fritt fram att kolla in i mitt eftersom jag har ett stort badrumsskåp med glasdörr! Finns inga hemligheter där!

• Helena 82

Ha ha..jooo brukar snoka lite om jag e på humör! Tycker de e ganska kul å se vad folk har i sina skåp!

Svar på tråden Tittar du i andras badrumsskåp?