• Bebbii

Tittar du i andras badrumsskåp?

Ja, som frågan lyder.. Denna fundering kom upp då jag och en kompis satt å pratade om att gå på toa hos andra, vi båda kom på att det är ganska spännande att hos en helt "ny" person titta i deras badrumsskåp, inte ta nåt bara titta...

Sen kom vi på att guud va pinsamt det skulle vara för någon om man skulle testa detta, typ hälla hela badrumsskåpet fullt med glaskulor, eller lego å sen när någon går på toa, så kan man ju då höra eller se vem som öppnar skåpet...*hehe

Men hur vanligt är det egentligen? Tittar du?

• Svar på tråden Tittar du i andras badrumsskåp?
  • TheSunset

Nä jag tittar inte...skulle inte vilja att folk va och tittade i mitt.

Tycker det e ganska ohyfsat....va e det för kul och se vad en annan har i skåpet.
    Det e ju personligt.
    Hade det vart för alla så hade det nog stått framme.

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Sunnyflower

Nej jag kollar inte.

• ÄngelBängel

Jag gjorde det förr men folk har ju inget intressant i badrumsskåpet En gammal tandborste, en halvtom tandkrämstub, en deo, ett par parfymer, smink och lite tops.

• TheSunset
    ÄngelBängel skrev 2007-06-29 09:13:43 följande:
    Jag gjorde det förr men folk har ju inget intressant i badrumsskåpet En gammal tandborste, en halvtom tandkrämstub, en deo, ett par parfymer, smink och lite tops.
    Vem vet...folk kanske gömmer dom intressanta sakerna för folk går in i skåpet...
  • Bebbii

Hehe, jag får ibland för mig att titta, även om jag inte tänker på det.. så helt plötsligt står jag där å tittar...men som sagt det är inte så spännande, men en gång såg jag ett paket extra starka rosenrot i en tjejkompis badrumsskåp, skämdes när jag hade sett dem för jag hade inte helat att det hade sett om jag hade det, men jag visste inte ens att hon ville bli gravid, några veckor senare så berättade hon att hon var gravid..så jag blev inte så särsklit chockad... mest avundsjuk

• Zaria

Nej, tycker det hade kännts väldigt ofint, ungefär som om man skulle gå runt och snoka i andras lådor...Usch

Inte för att jag själv har nått spännande i mitt skåp, men jag hade nog undrat vad det var för en kompis jag hade om jag såg henne stå och kika där...

• principisessan

njaaa.. ibland så gör jag det.. vet inte varför men antar att det är nåt som hänger kvar sen man var yngre.. 
    I vårt badrum har vi öppna hyllor med korgar så där behöver man inte ens snoka för att se vad som finns i badrumsskåpet.
    Vet att min mamma är sån som rotar runt jämt så med flit ställde jag en dildo i förra lägenhetens badrumsskåp o fick mig ett gott skratt när hon förnärmad o röd om kinderna kom ut från toa  

• TheSunset
    m u m i n skrev 2007-06-29 09:36:32 följande:
    njaaa.. ibland så gör jag det.. vet inte varför men antar att det är nåt som hänger kvar sen man var yngre.. I vårt badrum har vi öppna hyllor med korgar så där behöver man inte ens snoka för att se vad som finns i badrumsskåpet.Vet att min mamma är sån som rotar runt jämt så med flit ställde jag en dildo i förra lägenhetens badrumsskåp o fick mig ett gott skratt när hon förnärmad o röd om kinderna kom ut från toa  
    hahaha....fy fan va kul...
  • marmelade

Nix, gör det aldrig och har aldrig gjort det heller, tycker det är för privat. Har hört det där innan om hur man kan sätta dit en badrumsskåpsgluttare, genom att fylla badrumsskåpet med pingisbollar. Då hör alla att det var någon där inne som kollat.

Svar på tråden Tittar du i andras badrumsskåp?