Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn

Lovelyy: hmm.. tycker synd om dig. planerna lär ju ändras nu en del..

själv är jag på bim+15 eller nåt. slutat räknat. var hos en kompis igår och träffade hennes lilla rasmus jätteliten och söt, 4 dagar gammal. jaja.. hoppas alla haft en bra helg

• miiillan

tjenare tjejer!! bra inne snabbt. åker om 20 minuter till flygplatsen!! sen blir det sol, bad och shopping!! ha det gott! kram

• miiillan

tjena tjejer!! tillbaka från resan!! har varit helt underbart!! fast har inte tid och sitta kvar här nu, jobbet kallar antar att jag missat hur mycket som helt

grattis till alla som plussat iaf!!

• miiillan

hej tjejer!! vet att jag inte varit aktiv här på läänge.. men jag tror jag plussat kolla bildgalleri om ni har tid och lust!

hur går det för er här annars då? kram

• miiillan

Marylicious: TACK!! hoppas att lilla mini bara vill stanna kvar nu!! tihi!! två tester kan ju inte ha fel

• miiillan

ja, får verkligen hoppas det!! men det är ingen idé att gå och oroa sig heller. ska bara njuuuta nu!!

hu går det för dig då?

• miiillan

haha!! du behöver inte ursäkta ordvalet. haha!! det är sånt vi snackar om här

det var precis så jag gjorde, slutade med pillrerna och sen fick han avgöra om han ville komma i mig

nejdu!! läsa om sån skit tänker jag inte göra!! snacka om att plåga sig själv!!

• miiillan

vi var på tredje försöket. började tappa hoppet lite men det gick ju bra nu hmm.. ingen aning när mini är planerad. men i april antar jag

haha!! jonas vet inget än. ska ner till stan sen igen och köpa små sockar och packa in i ett paket och laga mumsig middag

• miiillan

haha!! jag antar också att jag kommer börja gråta sen när jag berättar eller när han öppnar paketet

• miiillan

Marylicious: haha!! han lär få en chock så roligt!!!

vi ska ha två kompisar hit ikväll och spela guitarrhero och buzz. funderar på att säga. fast vänta med de på jobbet om jag kan jag menar, visst saker kan hända med OM det händer så vet ju folk varför man mår piss. haha!! tror inte jag klarar av att vara tyst heller, är ju så glaaad!! och folk kommer se plusset här på sidan.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn