Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn

MissMary, är verkligen glad för din skull att du inte är gravid. inte kul att ha barn med en sån kille.

MissHellen allt bra med dig en dag som denna?
    längtar till våren!!!
  • miiillan

tjena tjejer!! allt bra med alla hoppas jag!
    kalas här förutom att jag var och spydde nyss, inte trevligt!! och jag som trodde jag jag började må bättre!! haha!! där fick jag för det!!

är ledig idag så ska slappa nu ett tag och sen blir det fika med en komis på stan. ska bli trevligt!!

längtar till våren!!!
  • miiillan
    MissMary går in i vecka 12 imorgon. jag har nedräkning till ul!! det går ju sååå långsamt allting!!
    längtar till våren!!!
  • miiillan

vem är han där thom ni snackar om?!

längtar till våren!!!
  • miiillan

har du lagt till han än missmary?

längtar till våren!!!
  • miiillan

haha!! härligt!! du får uppdatera sen om ni skriver

längtar till våren!!!
  • miiillan

go kväll alla!!! bra med er hoppas jag. kalas här som vanligt!!

miika87:välkommen!! planerar ni eller har du fått plus? vår älskling ska komma i april!!

längtar till våren!!!
  • miiillan

Miika87, förstår dig!! vet inte hur länge ni försökt men när jag fick minus i tvp mpnader blev jag jätteledsen och arg!! så på det tredje försöket hade vi sex i snitt varannan dag och ibland lite mer!

vart bor ni då?

gjort nåt kul idag misshellen?

längtar till våren!!!
  • miiillan

tjena tjejer!! välkomna ni nya!

jag hade sex eller vi rättare sagt varannan dag månaden vi plussade. antar att sambons sperma är superquality!! hahaha!!

ingen som gjort nåt kul idag? jag har bara jobbat. hann med en fika på morgonen ifs, det var trevligt!

längtar till våren!!!
  • miiillan

kul med shopping!! har inte köpt något, fika då men det räknas ju inte hehe

vad har ni köpt då tjejer?

längtar till våren!!!
  • miiillan
    Niccisen, guuud vad roligt verkligen!!!!! håller alla tummar i världen för dig!! åhh! massa grattis!!
    längtar till våren!!!
  • miiillan

jag är i vecka 12. 13 på tisdag, räknar och väntar på att veckorna ska rinna iväg så man får den riktiga magen! känner mig ganska svullen idag, jobbigt! och jag har ett av dieseljeansen som sitter hårt som satan, så tar nog en liten snodd där sen.

när blir det utkomst för den lill* i din magen nu då?

längtar till våren!!!
  • miiillan

gokväll tjejer!! sitter här med en stor kopp varm choklad och lyssnar på musik och kollar in babykläder på nätet. jag stormtrivs just nu!!

angående det där medbesök hos bm så ska vi dit nu på fredag, första gången jag var där var ca 5 veckor sedan. 5 dagar låter tätt inpå, men det är väl olika på olika orter

längtar till våren!!!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn