Inlägg från: miiillan |Visa alla inlägg
  • miiillan

Unga som längtar efter barn

tjenare tjejer!!! allt bra med er? haha!! har fått lite klagomål att jag inte varit här på evigheter.. Generad

mary!! har du plussat?!!! faaaaen vad roligt!!! Skrattande

längtar till våren!!!
  • miiillan

haha nej, det har du rätt i! men det ska allt bli bättring nu! lovar!

angelica, när har du bf?

längtar till våren!!!
  • miiillan

12 april men sånt kan ju ändras på ul och sen kommer ju bebisen när den känner för det

kollat p bebissaker än då? jag kollar runt på internet, är ju sååå kul!!
    vågar inte gå i affärerna förrän magen börjar synas rejält.

har du mått dåligt något då?

längtar till våren!!!
  • miiillan

vi har pratat om ella om det är en liten tjeja i magen. tycker killnamn är så svårt!!!

haha!! sen är det jobbigt om man tycker ett namn är fint, men så känner man en person som heter det, då är det inte lika kul längre Flört

längtar till våren!!!
  • miiillan

klart jag håller tummarna!!!

misshellen, allt bra med dig med?

längtar till våren!!!
  • miiillan

vad hade du för test då? hur lång över bim är du?

längtar till våren!!!
  • miiillan

men imorn skulle du till bm eller? eller bara ringa? hoppas verkligen för din skull!!

längtar till våren!!!
  • miiillan
    MissMary, kan du inte slösa lite pengar på ett clearblue då? hade jag gjort direkt!! Skrattande

Misshellen, allt är kalas här!! aldrig mått bättre!! (såklart) Flört
    längtar till våren!!!
  • miiillan
    MissMary nej!! riktigt surt!! men jag hade ju ingen koll på min äl heller (bara första månaden efter pillerstopp) på tredje "försöket" (första var inte så seriöst) iaf då hade vi sex i snitt varannan dag!! jag VÄGRADE missa äl en månad till. hehe!! killen blev lite sliten i slutet men men, det gav ju resultat så...
    längtar till våren!!!
  • miiillan

jag är trött på mitt hår med!! vet inte om det har med graviditeten att göra men...

finns massa som frågat här på fl, men är det okey att färga håret hemma? måste göra det mörkare igen.

längtar till våren!!!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn