-
åååh ska få kina mat idagMissHellen skrev 2007-08-25 14:42:29 följande:Underbart
är döö hungrig
-
va kul att baka pizzaMissHellen skrev 2007-08-25 14:54:03 följande:O va gott Vi ska mysa o baka pizza i dag vi
va ska ni ha på pizzorna ?
-
hahahah ..allt han hittar i kylen på..va gulligtMissHellen skrev 2007-08-25 15:08:26 följande:Ja älskar o göra de tillsammans Nja, Jag är ganska tråkig ja. Men jag brukar ha ost, skinka/kalkon, lök o jalapenos o bea sås så klart då Men Roger har allt han hittar i kylen på, haha
-
MissH - nice att de blev gottit
guu va jag etrött,funderar på att vila lite.. -
Baaaaaaaaack..iaf en stund till =)MissHellen skrev 2007-08-25 17:45:57 följande:Ja Gör de, så kommer du tillbaks o snacka lite mera skit -
MissH - aah skönt och sova =) sjölv ska jag se en film som börjar om 10 min ungefär..skulle åkt upp igen men blev en onödigt tjaffs med killen igen så jag pallar inte.så imon ska jag träffa min bror och softa med mamma hela dagen
usch..jag måste verkigen bestämma mig hur jag vill göra med sambon,går inte å ha de såhär..
Ni som har de bra med eran sambo..NJUT
-
MissH - åh va duktigt du varit idag
nää u ska jag gå oxh lägga mig isängen och se om jag somanr till filmen hehe =) -
MissH - va för diskution hade ni ?MissHellen skrev 2007-08-26 10:17:30 följande:Gomorron Brudar Söndag i dag, planer?Själv starta dagen inte allt för bra, hann inte änns upp ur sängen innan de var "diskution", hmm! Men de går snart över Måste bara sura ett tag till haha!!!
Liiiv - ska oxå till arbetsförmedligen imon..ORKA gå dit men v gör man inte för att få ha kvar sin plats...
så imon på morgonen bär de av till STHLM.. -
MissH - jaa hoppas de ordnar sig för er så ni hittar nån lägenhet nra din skola =) jaa ibland ska man vara envis
-
Nu har jag lagt upp lite fler bilder på sambon,mig och andra roligheter