-
Hur är det med huvudvärken ?TheLove skrev 2007-08-29 12:43:53 följande:jo jag känner likadant -
usch..låter som att du håller på och bli sjukTheLove skrev 2007-08-29 12:48:59 följande:inte så bra, har lite feber tror jag... har ingen febertermometer men det känns som jag har feber iaf...
*hoppas inte dock*
-
nej de vill man verkligen inte..suger och vara sjuk :/TheLove skrev 2007-08-29 12:52:31 följande:nej jag vill inte vara sjuk -
ååh fasen..de har snöat..va hemskt..kan ju inte snöa nu :P här är de lagom med sol men bara 9 grader
Annars lever jag hehe
-
MissH - vet du att närt man fått pillermensen när den vanliga mensen kommer igång ?
-
MissH - jaa jag slutade förra veckan mådde PISS av dom rent ut sagt,ingen sexlust alls,torra slemhinnor så ingen sex där inte...sen humöret ska vi inte prata om...har ju pms i vanliga fall men då blev de värre + att jag blödde varannan vecka..NEJ TACK

-
Cerazette,minipillerskrattigtjej skrev 2007-08-30 10:55:16 följande:vika piler var det? -
Jaa vist va de de..ska träffa en BM idag och prata om ifall de finns nåt annat..så jag hoppas de finns nå men vill ju inte ha nåt med hormoner som sagt
du får berätta för dom när du får sprutor skrattigtjej,att du inte tåls piller osv..så berättar dom om hur du kommer reagera o sådär -
nej tjejerna..nu ska jag öva inför intervjun idag..återkommer senare och säger hur detta gåt hehe
tjingeling
-
Jag fick oxå min mens på BIM+8 föra några måander sen..blev man besviken,jo tack..
men varför inte testa dig igen Lovelyy ? om din kille ändå kommer hem ikväll kan ni testa ihop..för efter BIM kan man testa när som helst på dagen bara man håltl sig 3-4 tim