Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

TheLove skrev 2007-08-30 12:00:03 följande:
    jo men jag kanske har låg hCG... Jag tror ju inte att det är någonting men jag hoppas, är inte det minsta uppstressad heller... Jag tycker bara mensen borde komma snart och i vanliga fall skulle den ha kommit efter sex... Jag blir bara lite fundersam som ni kanske förstår...
    joo om den brukar komma efter de (förstrå va du menar ) så klart man blir lite fundersam..men vi håller tummarna för dig/er så klartSkrattande
  • MariaOMarkus

Im baaack..interjuvn gick mega bra haha =) bara och vänta tills imon så får vi se om jag får de lr ej..och snart är de barnmorke dax haha..fullt upp idag..och sen efter de blir de nog bio med sambon troligen =)...

men nu ska jag äta lite woooh =)

• MariaOMarkus

God morgon bruttor =)

är allt bra med er ? själ väntar jag på att få veta om jag fick jobbet som frukostvärdinna lr inte..så spännande hihih..

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-31 12:00:19 följande:
    jag är hungrig, annars är allt bra själv då? håller tummarna för att du får jobbet
    Du får se till att få i dig nåt =) tack...med mig är de bra,tänkte oxå äta nåt och se lite på tv och sådär..
  • MariaOMarkus

köttfärssoppan lät ju mest tilltalande tycker jag allt.. =) den borde du testa.. Glad

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-31 12:09:43 följande:
    Då får det bli det... mumsig frukost men det lär ju ta lite tid... får väl sätta igång nu på en gång i så fall
    jaa gör så du =) tänkte oxå sätta igång här hehe
  • MariaOMarkus

Lovelyy,MissH tackar

ska prov jobba på Måndag och ska jag säga till chefen om jobbet passade mig lr inte.. KLART de kommer passa hahah..jag får ju ett heltid jobb

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-31 20:20:42 följande:
    Va, Var de helttid? Så underbart roligt Grattis åter igen!
    yes de va de..så himla underbart att de va de.
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-31 20:30:23 följande:
    Kul
    yeees hmm.funderar på om man ska duscha och vara lite xtra fräsch tills sambon kommer hem Flört
Svar på tråden Unga som längtar efter barn