Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn

Hej tjejer!
    Hur mår ni och hur går det med allt? Har varit på semester i Gbg så har inte varit inne på länge. Här har mensen kommit, så nu satsar jag på att bli gravid i augusti istället. Ska börja äta apiforce så får vi väl se om det hjälper nåt... Har BIM 24/8.

Kram

• Niccisen
    TheLove skrev 2007-08-06 06:12:16 följande:
    Jag och Anton har köpt en kissekatt. Hon ska heta Joy och vi får hem henne idag. Vi har även startat bebisvärkstan. Här går det fort, men det känns så rätt. Tycker om honom så himla mycket och jag vet att det är honom jag vill gifta mig med. Han bor ju med mig nu också. Eller, ingen adressändring, men så fort han kommer hem om helgerna åker han hit. (Han gör ju lumpen i kvarn och kan bara vara hemma på helgerna än så länge. tar honom 45-55 min att komma hem där ifrån) Dock så ska han nästa onsdag komma hem och pricka in ÄL. Jag följde honom precis till bilen, han och en kompis till honom åkte till Kvarn nu. Känns jätte tråkigt, men jag tror det är bra för honom...YAAAAY bebisverkstan är öppen!!!
    Hehe, hoppas det tar sig då Jag och min sambo började försöka när vi varit tillsammans i 2.5 månader. Skönt med nån annan som försöker direkt Annars tycker jag de flesta har varit tillsammans i flera år. Säger som du, känns det helt rätt så
  • Niccisen

Det var allt en riktig liten sötnos

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-06 16:50:03 följande:
    Vad har ni för er i dag? alla som inte har nya djur, för ni gosar väl bara kan jag förstå Själv har jag precis varit o badat med Yizza o oj vad underbart skönt Varken hon eller jag ville kliva upp, hur varmt som hällst. Både i vattnet o i luften, tur att man inte har allt för många steg till vattnet
    Här jobbas det mest faktiskt. Och alla undrar hur det känns att vara sambo igen. Mitt svar är: Jag svarar på det när jag vet för som det är nu är jag aldrig hemma... Trist!
  • Niccisen

Jag planerar och lovelyy... är det nån mer?

• Niccisen
    1984 skrev 2007-08-10 19:51:14 följande:
    Jag ska ge mig in på IVF nästa vecka...(PRIVATA VÄGEN)!Ska ringa och boka tid.Är plaserad i kö för den statliga IVF, men då är kö tiden runt 18 mån. Och efter över 2 års försökande klarar jag inte av att vänta nån mer kön är på 18 mån för att få göra IVF statliga vägen. Fördelen med privata vägen är att de går mkt snabbare vänte tiden är bara ca 2 v till skillnad från den statliga som är på ca 18 mån (beroendes på var i landet man bor).Nackdelen med privata vägen är att det kostar runt 30 000 kr, för ETT försök. Och de är ju inte ens säkert att det lyckas, medans staten beskotar den statliga vägen.
    Håller tummarna för er! Det vore ju underbart om det blev nånting nu när ni försökt så länge. Men kan ni inte ställa er i kö hos staten och under tiden göra ett försök den privata vägen också? Så ni har en back up.
  • Niccisen
    AngelicaJ skrev 2007-08-10 22:16:40 följande:
    Lycka till =) vad görs så här sent då?
    Jag jobbar natt... Igen... Men har inte så många nätter kvar nu
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-13 10:00:58 följande:
    Gomorron tjejer har ni för er i dag då?
    Här är vi hemma och är förkylda. Helst skulle man vilja ligga på soffan och se film hela dagen, men det är svårt när 2-åringen är den enda friska av oss:/

Gör du då?
  • Niccisen

Angelica: Samma här, har inte heller lyckats ta alla poängen

• Niccisen
    AngelicaJ skrev 2007-08-13 16:08:33 följande:
    Nu har jag lämnat in en del arbeten och har jag godkänt på alla så har jag de poäng som krävs för att få utbetalning.
    Härligt, så långt har inte jag kommit än, men får ju lön tom oktober så det är först då det blir akut... Håller på nu och försöker få ihop allt som ska göras innan kursen börjar. Massa saker när man ska skriva examensarbete...
Svar på tråden Unga som längtar efter barn