Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn

Jag har precis flyttat till Örebro

• Niccisen
    TheLove skrev 2007-08-14 14:13:28 följande:
    Linköping...Boken handlar om Adams första fru... Som han hade innan Eva... Jag är inte troende eller nått men tycker det verkar intressant!
    Läste lite om henne när jag läste religion i skolan Hon utmålas som den onda bara för att hon vägrar att underkasta sig mannen. En väldigt intressant figur i religionen faktiskt
  • Niccisen

Vi får starta bokklubb Där man kan tipsa varann om bra böcker

• Niccisen

Känner igen det där Angelica. Har aldrig läst så lite som nu när jag pluggar. Ska bli skönt att kunna börja läsa skönlitteratur

• Niccisen

Hoppas verkligen du kan fortsätta plugga, men barn tar ju rätt mycket tid också så, kör inte slut på dig helt bara. Passa på att njuta av bebistiden

• Niccisen

Det var absolut ingen kritik, Angelica. Det är bara att jag själv läser på distans och har dålig disciplin:P Jag tycker att alla får ordna upp sina egna familjebestyr bäst dem vill. Det är ju bara de som är en del av just den familjen i alla fall, så ingen annan kan säga nåt alls.,

• Niccisen

Förstår det Vad har du för bf?

• Niccisen

Jag pluggar i Härnösand så inte riktigt lika mycket norrland:P Måste dit nästa vecka och ha lektioner *Blä* Men får åka hem den 24e och det är mitt BIM så det kanske är bra att jag har nåt annat att tänka på när jag är där:P

• Niccisen

Jag är också vaken, jobbar för ovanlighetens skull ;)

• Niccisen

Hej girls, här är en till som vill gå ner några kilon. lyckades gå ner 15 kilo så jag hamnade i överkanten på min idealvikt men sen jag träffade min sambo har jag gått upp 8 igen *blä*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn