Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn

MissHellen skrev 2007-08-28 19:08:31 följande:
    Mycket bra sagt, som att jag själv skulle kunna skrivet de Men du får meddela hur de går i morron Är ju nyfiken!
    Tack vad ni är söta Har mått så grymt illa så får jag inget plus eller mens snart ringer jag läkaren!
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-28 19:14:30 följande:
    Jag tror på ett plus ja
    Jag vill tro på det jag också, men jag vågar inte riktigt... Så jag hittar på alla möjliga orsaker till illamående, trötthet och molvärk... Slipper jag bli besviken om inte pluset kommer...
  • Niccisen

Vi har gått igenom ekonomin... Usch, det är det värsta jag vet. Får nämligen inga studiemedel från csn och min lön sträcker sig bara till september...september kan jag dessutom inte jobba iom vfu 2 veckor och skola 1 vecka... ser mörkt ut...och karln han bara säger att det löser sig. vad trött jag kan bli på sånt ibland!

• Niccisen

Hej tjejer
    Blev ingen bebbe denna månad. Kände av mensvärken redan igår kväll och den höll i sig hela natten. Riktigt helvetisk var den så har knappt sovit nånting. Tårarna har runnit i floder däremot, och nu på morgonen så satte den igång. Känner mig så jäkla besviken och förrådd av min egen kropp... Tror jag skiter i att räkna BIM och sånt några månader nu...

Angelica: Jag ska försöka ta tag i det, men iom att jag ska skriva examensarbete finns det inte mycket tid över.

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-29 09:38:37 följande:
    Nej :/ De är det som är de jobbiga med allt! Jag har oxå tänkt att jag inte ska räkna så mycket o försöka leva ganska normalt ändå! Nästa månad är de din (kanske våran) tur
    Vi får hoppas det... Nu ska jag sätta mig och njuta av en kopp svart te. Slutade me det när vi började försöka eftersom man inte ska dricka så mkt koffein ,men idag gör det ju ingen skillnad iaf---
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-29 09:45:14 följande:
    Ja, Klart att de blir de Gör de, o njut av livet Snart kanske du inte kan dricka sånt Vad händer för dej i dag då?
    Meningen är att jag ska plugga, men gör inte mkt annat än ligger dubbelvikt av smärta och ser på Discovery Civilisation....

Håller tummarna för att provet går bra
  • Niccisen

Jag åt mitt val kvinna och folsyra till att börja med när jag började försöka, men nu äter jag bara folsyra... varför vet jag inte riktigt... borde väl äta båda

• Niccisen

om jag äter två tabletter mittval kvinna får jag i mig rätt dos... men jag har svårt med de för de ska tas i samband med måltid och då glömmer jag de oftast

• Niccisen

för att få i sig RDI-rekommenderat dagligt intag ska man ta två tabletter... vad jag fattar ska man ta de samtidigt i samband med måltid

• Niccisen

Vad trist att du kuggade, men nya tag. Nästa gång klarar du det säkert Har tagit en alvedon på 1 gr... det starkaste jag har hemma nuförtiden. när jag var ung åt jag en massa starka värktabletter, men sen trappade jag ner...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn