Sollentunamammor!!
jaaa det tycker jag oxo o jag har försökt öppna sånna här trådar förut men de har alltid dött ut så nu sprider vi denna till alla vi vet är sollentuna mammor o hoppas vi blir fler o att tråden hålls vid liv.....
jaaa det tycker jag oxo o jag har försökt öppna sånna här trådar förut men de har alltid dött ut så nu sprider vi denna till alla vi vet är sollentuna mammor o hoppas vi blir fler o att tråden hålls vid liv.....
som sagt jag har nog startat 3 olika o de dör heela tiden, jag ska försöka sprida ut den här lite ;)
den här ska bannemig överleva ![]()
Dulia: näe det är väl fint.. jag ska försöka sprida vidare lite mera :)
titta vi börjar bli några stycken.. kan inte alla typ berätta vart i sollentuna de bor o hur gammla barn de har typ!?
jag bor i kärrdal och har en son som är 6 månader (född 3/1-07)
alla här kan väl fortsätta sprida den här länken till fler sollentuna mammor, jag vet några som bor här i mitt område som snart blir mammor :) en om typ 1 vecka och en i september, de kan väl oxo få joina?
Bess: välkommen, ja den här gången ska vi väl lyckas hålla liv i tråden.. det lustiga är att av de som skrivit här hittils har jag träffat de flesta irl redan :)
hur med er? kommit hem nu eller?
go o glad: ah oki en sån tråd finns alltså fast där är det ju begränsat tillatt man ska ha barn i juli, du kan väl skicka hit lite folk från den tråden oxo ;)
när jag räknade efter va det "bara" 4 i tråden jag har träffar IRl..
fast go o glad och jag är typ grannar fast vi har inte träffats än iaf ;)
åh titta här kikar det in folk, nu hoppas vi bara att tråden inte bara är aktiv här ikväll utan att det fortsätter va lite fart.. kanske att man skulle styra upp en träff rätt snart så kanske det är lättare att man håller kvar vid tråden sen eller vad tror ni?
bess: åh dumma bilen :/ hur länge har ni vart borta.. mår sötnosen Algot bra?
Bess: kul att han gillar gröten, hoppas att hans mage bara inte va riktigt redo, går säkert bättre om ni väntar lite..
med oss är det bra men maken min är bortrest o jobbar i 2 veckor, har vart borta 1 och ska va borta 1 till, vi saknar honom både jag och Alvin fast det är ju egentligen värst för honom som får sakna oss båda.. Alvin har lärt sig sitta själv o är sötare än sötast :) sover dessutom bättre på nätterna nu, hade ju en period på typ 2 månader då han mer eller mindre vaknade varannantimme, bäst att njuta så länge det varar..
ja jätte skoj att så många sluter upp, får se till att fortsätta så, det lär ju finnas ännu flera sollentunamammor att lura hit dessutom ![]()