Inlägg från: BeccaGrodan |Visa alla inlägg
  • BeccaGrodan

Sollentunamammor!!

någon här som har tips på vad man kan hitta på på dagarna med sin lill... typ öppna förskolorna tycker jag är bra ställe att ses på men nu under sommaren är det ju stängt, finns det några lämpliga bebiscafeer här i sollentuna eller i nån kommun nära, eller några andra ställen att umgås på som är bra när man har en liten ... tänkte att ni som har barn som nu är några år kanske sitter inne med bra tips...

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

ja o även bra ställen att träffas på regniga sommardagar, typ alvin hatar att gå på cafe o bara sitta still i sin vagn men han är ju inte direkt lek duglig än, jag skulle vilja ha ett café eller matställe där det fanns mycket golvyta o där man kunnde ha barnen på nått sätt även på golvet.. haha jag måste nog starta egen firma, någon som hänger på?

• BeccaGrodan

Krodan: åh jag har hört talas om alla de ställena men visste inte att det fans bebishörnor det är ju toppen att träffas på sånna ställen när öppnis är stängt o sommaren regnar bort ;)

hurrni föresten, blir vi några fler än jag och camilla i morgon?

• BeccaGrodan

Go och glad: som planen ser ut nu ska vi ses hos camilla o är vädret fint promenerar vi ner till vattnet o har lite picknick är vädret dåligt stannar vi hos camilla.... förstår om du inte orkar men vore skoj om du gör det :)
    jag stod ut i slutet pga att vi hade bf 29/12 och vi ville hemskt gärna heller få barn tidigt på året så vi ville gärna gå över, sen när vi väl gjorde det ville vi inte vänta mer men gick bara över 5 dar så ;) men ja det är ju tungt nu förstår det, men du kanske behöver träffa lite bebisar för att få tänka på vad som väntar ;)

• BeccaGrodan

krodan: på vilket av ställena :) ser bra ut det dära jue, kan ju va nått, säkert ännu roligare när man har äldre barn men funkar ju även nu om det är tråkväder o man inte "bara" vill ses hemma hos sig någon...
    gud så duktigt hon är hon går ju med läragåstolen? shit Alvin har precis lärt sig sitta själv o han rammlar lite då o då fortfarande ;) men man ska ju inte jämföra förstås

• BeccaGrodan

go o glad: 14 har vi sagt... vi diskuterade på msn eftersom det inte verkade vara några fler som ville haka men bara jätte kul om vi blir flera...

• BeccaGrodan

krodan: jag googlade efter det i täby o hittade :) men har du fler bilder fårn när ni är där tittar jag så gärna ;) dina tjejor är så grymt söta

• BeccaGrodan

krodan: ja oki bra att höra från folk som vart o testat :)

• BeccaGrodan

Leia07: åh skoj :) du o camilla kanske ska snacka på msn eller maila då så kan camilla förklara vart hon bor :)

Svar på tråden Sollentunamammor!!