Inlägg från: BeccaGrodan |Visa alla inlägg
  • BeccaGrodan

Sollentunamammor!!

ah skoj med ännu en... den här tråden kan nog tänkas överleva vi verkar ju va ett gäng solletnunamammor här :)

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

tjopp! här har det inte skrivits mycket idag inte, fast det är ju fredag o vädret har vart rätt oki iaf från och till!

Jätte trevligt att träffas idag Camilllla, Goåglad och Leia07...

här har Alvin somnat för natten och jag äter middag, längtar efter mannen min som vart borta sen den 2/7 och kommer på måndag kväll, ska väl fördriva kvällen med att sitta här, glo på tv och äta nått onyttigt

• BeccaGrodan

AiramE: åh mysigt :) och så hamnade du här
    själv sitter jag här o saknar min man som vart bortrest o jobbat sen den 2:a.. kommer på måndag kväll lääängtar....

• BeccaGrodan

AiramE: ja o när mmin kommer hem har han vart borta i 14... urk.. men men snart snart :)
    sitter o dricker en folköl haha efter att inte ha druckit nått på så länge tycker jag itne längre starköl är gott, smakar bara starkt så jag dricker en 2.8 för jag tycker det är såå gott med öl :) äter lite nötter o tittar med ett öga på friidrotten o slösurfar här, skoj fredags kväll.. Alvin sover sen 19 tiden.. 

• BeccaGrodan

Airam: näe man han brukar sova från 19 till typ 2-3 sen till typ 4-5 o efter det 1-2 timmar till...  tänkte du på ölen jag drack eller?
    men tänk va skönt det hade vart om han sov hela nätter :) jag är dock rätt nöjd iaf för mellan 3-5 månader vaknade han typ varannantimme hela nätterna, det va ju mindre skoj

• BeccaGrodan

AiramE: ja oki haha för så fort man säger här på fl att man dricker nått om än med lite alkohol i så brukar det bli väldigt mycket moralpredrikningar

ja nä hela nätter har vi då inte här heller :)

• BeccaGrodan

AiramE: ja folk är inte riktigt kloka

ja fy det va läskigt...

bara för att jag sa att han brukar sova till 2-3 vaknade han nu efter bara 3½ timme, jaja jag lyckades få honom att somna om snabbt iaf ....

• BeccaGrodan

AiramE: vem barnvaktar? ja det måste kännas konstigt vet inte när jag kommer klara av att göra det första gången... :)

• BeccaGrodan

Noodle: ja jag menar jag sitter ju inte här o super ner mig
    japp den håller på...
    bor du i ett brunt hus?

• BeccaGrodan

AiramE:mm ja det lär nog dröja ett tag innan det blir övernattning hos någon annan här men så är han ju bara 6 månader än.. inte för att jag tror att det skulle va några probs egentligen för hans del men jag skulle inte klara det

Svar på tråden Sollentunamammor!!