• Krodan

Sollentunamammor!!

Hej hopp,

Blev injagad av beccagrodan (hon verkar ha raggat upp många)

Jag har en lite större tös född Maj 05, och en mindre tös född dec 06  Även jag bor så jag kan njuta av jästfabriken

Kul med en tråd för oss!

Siljelin har jag sprungit på i verkliga livet  

Angelina och Athena är mina sessor
  • Krodan

Ang träffen så vet jag inte om vi kan, sambon har semester så dagarna är lite flytande sådär.

Sollentunalista:
    Siljelin, Viby, dotter Jessica 070604
    Krodan, Rotsunda dotter Angelina 050508 och dotter Athena 061219

• Krodan
    Amita: Jag bor väl i rotsundagård, tror jag det kallas Nära vattnet iallafall Det är jättebra, jag trivs kanon, ett jättebra dagis och jag som alltid är ute med barnen tycker dte är skönt med vatnne, promenadstråk, hästar, grusväg. Man fiskar, åker båt, och badar på sommrarna (och räknar sniglar förstås) och åker skidor/pulka skridskor på vintern Underbart att ha så nära till naturen.
  • Krodan
    Gympatjejjen: Jag ger alvedon mer baserat på hur gnälliga de är än tempen. Så är de jättegnälliga så kan de få alvedon, men har de "bara" feber ger jag inget. att ge för att han/ni ska få sova en natt låter vettigt!

Maria r: Åhhh lider med dig, jag var i samma sits fast för 6,5 månad sedan jag hade en vild 18 månaders hemma och gick över 11 låååånga dagar. Sen när de väl är ute förträngar man hur tungt det var
  • Krodan
    Princess Leia skrev 2007-07-09 21:53:57 följande:
    Jag vet allt om barnomsorgen i rotsunda Gård, fråga mig om det är något du vill veta?? Min dotter går på Växthuset och har även gått på Svartmyran förut. mvh PL
    Vem gick hon hos på svartmyran *nyfiken*
  • Krodan
    Krodan skrev 2007-07-10 07:04:03 följande:
    Vem gick hon hos på svartmyran *nyfiken*
    Nu kom jag själv på vem sonya är Visst gick hon hos först Helene och sen hos Lene
  • Krodan
    Ankan: Angelina var 92 lång och vägde 12,5 med blöjja och kläder.
  • Krodan
    Amita: Man får bara stå på kö till 5 dagis. Tänk på att sätta dit förstaval först på listan
  • Krodan
    BeccaGrodan skrev 2007-07-12 18:05:51 följande:
    ja o även bra ställen att träffas på regniga sommardagar, typ alvin hatar att gå på cafe o bara sitta still i sin vagn men han är ju inte direkt lek duglig än, jag skulle vilja ha ett café eller matställe där det fanns mycket golvyta o där man kunnde ha barnen på nått sätt även på golvet.. haha jag måste nog starta egen firma, någon som hänger på?
    Det finns ju lekplatsen i bromma, där har de en bebishörna som är vadderad med bollar och sker att klättra mot, en liten "pool" att sitta i (utan vatten såklart) å så. Det är ett café, brukar dock vararätt mycket folk. Sen finns barnens djungel i arlandastad, samma sak där, men oftast lite mindre folk på vardagar. Sen finns nickis i täby. Alla har samma koncept, stor inomhuslekpark med hoppborg osv till större barn, men med bebishörnor som är lugnare

Dulia: Jag vill jättegärna veta!!
  • Krodan
    BeccaGrodan skrev 2007-07-12 20:40:07 följande:
    Krodan: åh jag har hört talas om alla de ställena men visste inte att det fans bebishörnor det är ju toppen att träffas på sånna ställen när öppnis är stängt o sommaren regnar bort ;)hurrni föresten, blir vi några fler än jag och camilla i morgon?
    http://Krodan.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTcwNjQzMzgyJnQ9MTE4NDAxODQwMSZjdXJyaW1nPTg=   

SÅ ser det ut i bebishörnan
Svar på tråden Sollentunamammor!!