Gympatjej: Nää, vad jobbigt att nattvanka. Och stackars Marius som hade ont =(. Har han börjat med nån ny mat eller?
Vi kånkade ju Hanna till sömns när hon fortfarande var dryga året (om jag inte minns fel) och då vägde hon också runt en tio pannor. Inte skönt för ryggen det där =(
Jag har faktiskt sovit oförskämt skönt inatt för att vara höggravid! Vaknar bara till lite lätt när jag vänder på mig för det gör så ont i fogarna, men sen somnar jag snabbt om tack och lov =)
Idag är det en sunkdag här hemma. Frukost åt vi inte förrän vid 10 och jag glider till tvättstugan med jämna mellanrum. Vi har fått nya maskiner i tvättstugan (jippieee!!!) men den ena är så hög så jag tror att man måste vara minst 1,90 lång för att nå upp till facken där man häller i tvättmedel!!
Jag måste därför klättra på en vinglig snurrstol för att över huvud taget se över kanten på maskinen! Smidigare kunde de ju fixat det tycker man...
Ikväll ska jag och maken lyxa och gå på grekisk restaurang! Känns som om det kan vara den enda lilla stund av egentid vi kommer att få på flera månader framöver, så jag ska se till att äta riktigt långsamt!