Sollentunamammor!!
Noodle: ja det borde funka... grejen med Alvin är att han är rätt svårsövd o vid typ 15 är det sovdags för honom igen men det löser sig :)
jag mailar dig mitt mobilnr så vi kan få tag i varandra om det blir struligt !!!
Noodle: ja det borde funka... grejen med Alvin är att han är rätt svårsövd o vid typ 15 är det sovdags för honom igen men det löser sig :)
jag mailar dig mitt mobilnr så vi kan få tag i varandra om det blir struligt !!!
noodle: om det funkar för dig att sticka 13 så gör jag gärna det jo.. ![]()
Noodle: oki :) topp! skoj...
har du kikat nått innan på syskonvagnar? när är det du ska ha?
vi vill gärna ha nästa barn nästa sommar o då är Alvin bara 1½ år så jag har redan kikat runt på syskonvagns marknaden, dock inte i affärer men på nätet o det finns typ ingen som uppfyller mina krav :/
Camabo: hahaha flåt att jag skrattar men det låter så skoj när du berätter om hur du kunnde känna taxens lycka
jag hade oxo jätte trevligt idag, haha min make brukar för det mesta hålla sig på 2 ben men det blir lixom inte samma sak som när man snackar med en tjej...
ja va bra att jag har lyckats få in dig på att digga öppna förskolor trots att du aldrig vart där
hehe typ 1 månad kvar tills öppningsdags sen kan vi hänga där hela hösten ![]()
någon här med två barn som har en syskonvagn som kan rekomenderas?
jaja jag vet att jag inte ens är i behov av en nu men man kan väl lika gärna planera i god tid ;)
egentligen skulle jag villja ha (sen nångång när jag kommer behöva alltså)
en syskonvagn där man kan vända delarna framåt eller bakåt oavsett om det är sittdel eller liggdel.. alltså liggdelen vill jag självklart ha mot mig men jag vill även sen kunna ha ett barn sittande framåt o ett vänt mot mig..
jag vill även ha relativt stora hjul som är svängbara fram...
denna vagn existerar inte såvitt jag vet men ni kan ju få tippsa om andra som känns oki..
tex så kanske man kan lösa det så att om liggdelen är rymlig kanske man kan ha kvar den längre o på nått viss bulla upp så barnet kan sitta i den i början.. hmm ja jag vet inte.. vet bara att jag hittils inte hittat någon vagn som uppfyller mina krav... tur att jag inte ens är på tjocken igen än ![]()
krodan: vart ligger babyplanet? vet inte om jag ens hört talas om den intressant dock... ska googla lite
tack för tipset!
krodan: hehe jag upptäckte oxo att babyplanet var babyproffsen o ligger på andra sidan stan o att babyland ligger i barkarby o där va jag faktiskt idag o ingen av vagnarna där känndes helt 100% tyvärr... men men jag har ju tid på mig.. kanske ska börja med att försöka få in nästa unge i magen innan jag oroar mig över vagnutbudet ![]()
krodan: får vi som vi vill blir det 1½ år och sommar...
nu ska jag krypa ner i sängen o läsa lite.. god natt!
Leia07: aha så det finns ett babyproffsen på den här sidan stan, va bra, hade ingen aning om...
har tyvärr inga tips ang sovandet :/ låter jobbigt hoppas någon annan har bra tips...
Leia07: iofs om det är magen som är jobbig så är ju biogaia droppar att rekomendera!!!