Sollentunamammor!!
Noodle: hur gjorde du för att få in en liten klickbar bild här?
Noodle: hur gjorde du för att få in en liten klickbar bild här?
Ankfisk: tror precis som du att det är föräldrarna som lägger grunden till hur det blir låter bra att ni förbereder er :)
här sitter jag med massa kletig hårfärg i håret o håller tummarna för att alvin håller sig glad och nöjd i gåstolen tills det är dags att skölja :) då får han ligga i babygymet i badrummet och där brukar han av någon konstig anledning alltid vara nöjd.. kanske det rinnande vattnet som har en lugnande effekt...
hans tand som är på g känns inte när jag känner i munnen på honom men när man tar en liten sked i munnen så klinkar det, coolt ![]()
fredriza: såklart det är, alla är välkommna, ska bli trevligt :)
AiramE: ja jag längtar som en t ok... fick ett sms tidigare idag fårn honom "53 mils längtan, nu kommer jag"
har fyllt dagen med massa att göra, lunch hos min mamma sen födelsedagsfirande hos min pappa o nu ska vi snart iväg till en kompis på middag... älsklingens tåg kommer in 21.30 till centralen... härligt :)
camilla: oki doki.. jag skulle nog bli tokig om jag bara träffade christoffer 4 veckor i sträck
fast just nu längtar jag som en toook :)
tjo!
mannen hemma, underbart :) ni skulle ha sett Alvins ögon när han i natt när jag gick upp för att amma fick syn på pappa som satt där brevid i soffan
jag trodde aldrig jag skulle få honom att somna om sen men det gick bra, i morse verkade han väldigt glad att se sin pappa igen men han kollade hela tiden lite åt mitt håll för att se att jag va kvar typ
camilla: jo det förstår jag ju att det är mysigt att hinna umgås hela familjen men jag skulle nog ändå tycka det va skönt att kunna göra nått nåndag på 4 veckor själv men alla är vi olika :)
CaS: kul med namngivning, det har vi haft för Alvin oxo då vi inte kännde att dop va vår grej riktigt :) skoj även med 6 månaders kontroll...
Mariellen76: det finns en lista nånstans lite längre bak i tråden där du kan skriva upp dig om du vill med den 19:e... det är sagt att bli i edsbergsparken med picknick vid fint väder o om det är dåligt så ses vi i stinsen på det dära cafet borta vid barnhörnan eller vad man ska säga...
Tid har vi nog inte sagt.. kan vi säga vid 13??? funkar det för alla?
och så lite skvaller som jag hoppas GoåGlad tycker är oki att jag sprider...
hon fick en son i går!!!! stort grattis.. resten får hon berätta själv när hon kommer tillbaka, de mår bra allihopa skrev hon i smset iaf...härligt!
camilla: sen träffar jag ju christoffer mycket hela året efteresom han pluggar så det är väl kanske därför jag kännern så, johan jobbar ju rätt långa pass oxo så det är klart att ni vill ses så mycket det går.. men jag tror ändå att jag skulle bli iaf liiite tokig
Christoffer har inte hunnit träffa Alvin super mycket men jo visst tyckte han det hade hänt en del, inte så mycket växtmässigt i kroppen för det har det inte men han "pratar" annorlunda, sitter stadigare o är mer aktiv än när Christoffer åkte o det märkte han...
Christoffer hade körlektion 10.10 o Alvin vaknade 7.15 och somnade om igen vid 8.30 så de har inte hunnit busa så mycket än... men snart så
dulia: bra med nya tråden ![]()
tjo! har inte haft så mycket tid att va här, mannen är ju hemma
noodle: trist att du inte kommer med men du får hänga på en annan gång, ha så trevligt i dalarna... vart i dalarna ska ni? landställe där eller släkt? vi brukar (nån gång per år) åka med min mamma och sambo upp då sambons föräldrar bor i innsjön, rönnäs, utanför leksand.
föresten du hur får man in en liten klickbar bild i texten här? såg att du gjorde så med bilen på ert gästrum...
här har vi kommit fram till att mannen ska jobba ett år nu innan han börjar sin riktiga utbildning, han har gått tekniskt basår för att få behörighet till det han ska läsa o vi lever verkligen på gränsen varje månad rent ekonomiskt så nu jobbar han ett år istället så vi kan spara undan pengar o sen börjar han plugga i augusti 2008 då min föräldraledighet är slut.. iofs hoppas vi på syskon under nästa sommar så
någon som vet hur vädret ska bli i morgon? hoppas verkligen på picknick alternativet jag, idag är det ju varmt men blåsigt....o jag ser att molnen verkar hopa sig...
noodle: aha det va så simplet med bilden :) tack!
ja aldrig skoj att varje månad behöva vända på varennda krona så det känns toppen bra!
åh härligt (eller ja kanske inte just när det kom massa blod i ansiktet på bm
)... GRATTIS igen!
hallå!
säger detsamma, tack för en jätte trevlig dag, kul att träffa alla er som va med, vi får göra om det snart igen och som sagt gärna ute i någon park!
Jag är helt förvånad över att jag lyckades få Alvin att sova där för han brukar behöva väldigt mycket gupp när man vagnar honom till sömns, skönt att det funkade iaf :)
blir bra när öppna förskolorna öppnar igen efter sommar uppehållet, där är det ju väldigt lätt att umgås med sina små.. Öppna förskolan mysebo på torsbacke är jätte mysig, är en gammal villa med stor tomt så är det fint väder kan man sitta ute, det finns gräsmatta o sandlåda o sånt och de brukar ha sånstund och det finns fika till en billig peng, där tycker jag vi kan försöka ses när de öppnar i augusti!