Inlägg från: BeccaGrodan |Visa alla inlägg
  • BeccaGrodan

Sollentunamammor!!

princess Leia: min moster jobbade som kockerska på växthuset förut... jag tror inte hon gör det längre dock...

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

gympatjej: ja här ammar jag iaf en gång per natt men han vaknar typ 3 ggr per natt så.. men det är klart att det inte är skoj om han sover dåligt för att han är sjuk så vi hoppas han sover bra....
    jag borde gå o sova för Alvin har sovit sen 19 o brukar sova till typ 2-3 innan det är dags för mat...

• BeccaGrodan

skulle oxo kunna tänka mig en promis, skulle ha pickickat i hagaparken med en annan tråd idag men vädret är ju inte såå skjo för picknick...

• BeccaGrodan

ingen fara jag förstod att ni hade hunnit sticka innan ni såg att jag gärna hängde med, får ta det en annan gång!

• BeccaGrodan

ja jag är ju på då fast det står det ju redan.. sen är ju frågan vad vi ska hitta på som sagt.. förslag vore bra...

• BeccaGrodan

kul att det kommer ännu mer folk :)

dulia: haha vi vet inte :) har du några förslag?

• BeccaGrodan

noodle: jag bor jätte nära rösjön och tar gärna ett spontant dopp (eller ja jag är ju badkruka) nångång men det får bli när mannen är hemma isåfall för Alvins nattningsrutin startar typ 18 o sen somnar hanv vid 19 o ruckar vi på det så blir det inte en bra natt...

• BeccaGrodan

gympatjej: skumt med febern som kommer o går, även fast den inte va hög...
    ja det är så irriterande när jag går upp med Alvin på morgonen så är vädret fint o man blir så glad men efter nån timme så blir det tråkväder igen

träna är inte min starka sida, va det inte innan Alvin heller, jag hatar att svettas i grupp som jag brukar uttrycka det dessutom har jag ingen kordinationsförmåga, svettas jätte lätt o får ont i ena knät om jag anstränger det för mycket... jag brukar försöka mig på att simma, lagom för mig ;) lite situps här hemma vore nog bra för det sk magen oxo..

• BeccaGrodan

nu har väl dock sollentunassimhall stängt pga renovering va? eller den kanske itne har stängt än... jag har simmat i täby på tibble badet innan, vi bor ju i kärrdal o det är ju rätt nära täby... mörby badet är väl tom närmare än tibble iofs men tibble har en 50 meters bassäng... jag ska ta tag i det dära igen, vi har renoverat köket här under våren/början av sommaren och då har vi haft allt annat på is för att kunna jobba så mycket som möjligt på köket men nu ska jag ta tag i simmandet igen snart, kan skrika till när jag gör det så kanske fler har lust att haka, roligare om man simmar tillsammans med andra faktiskt :)

• BeccaGrodan

CaS: du o jag är i samma föräldragrupp fast du va bara med första gången ... kul att du joinar här :) hur är det med tvillingarna? tiden går ju såå fort hajjar inte att de är ett halvår redan!

Svar på tråden Sollentunamammor!!