Inlägg från: BeccaGrodan |Visa alla inlägg
  • BeccaGrodan

Sollentunamammor!!

AiramE: jag är mer datanörd o kollar inte jätte mycket på tv om jag kollar tv så är det mest heminredningsprogram o sånt är inte så mycket för komedier eller sånt heller....

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

AiramE: gör så! jag ska försöka gå o lägga mig i tid idag för om natten blir jobbig kan det va bra att hinna sova lite innan han vaknar första gången för det brukar va efter att han vaknat en gång som han vaknar tätare o tätare... iaf när det är nått som krånglar o det gör det ju här nu så....

• BeccaGrodan

Dulia: haha det är ju kul att planera iaf

ja vädret vart ju inte lika skoj idag som igår, det blåser som tusan här, lillprinsen har ont i munnen stackarn, dumma tanden, vi har haft helt konstiga tider för sovandet här idag pga det men jag är glad att han sover alls..
    i morgon ska jag till min pappa och äta tårta för han fyller år på kvällen ska jag till en kompis som precis flyttat till viby på middag och sen vid 22 tiden kommer äntligen mannen min hem, åh så jag har längtat.. ska bli intressant att se hur Alvin reagerar på det....

• BeccaGrodan

här har vi en skoj kväll.. Alvin somnade tillslut vid 20.10 (brukar somna19) vaknar igen 20.45, ammar o han somnar om 20.55 sen vaknar han igen 21.25, jag söver om honom med hjälp av vagnen så han somnar 21.30... undra om vi ska hålla på såhära hela natten :/ stackarn han har väl ont, men han har fått alvedon men det verkar itne hjälpa.. dumma tand :/

• BeccaGrodan

CaS: ah vi har precis samma, pappa studerar o mamma föräldraledig med inte speciellt hög FP.... va kul det är va? inte sååå
    men Noodle har ju gjort jätte fint så där kreativ är inte jag heller jag vill bara köpa köpa köpa... men det gåår ju inte...

• BeccaGrodan

noodel: gud va du är duktig, va fint det är ... vill oxo men är usel på att måla, alltså motiv och ja det blir lixom aldrig att jag tar tag i det.. nu behöver iofs inte alvins rum va så himla fixat än då han bara sover där men iaf...

• BeccaGrodan

Noodle. sant.. ska tänka på det när jag ska ta tag i o fixa i ordning Alvins rum, vi har precis renoverat köket så just nu är det så skönt att bara göra inte nått.. haha vilket skämt man gör alltid nått med en 6 månaders i hemmet men just inredningsmässigt får det stå tilla ett tag...

• BeccaGrodan

CaS: ja det är ju underbart att vi har så mycket tid tillsammans hela familjen här hemma eftersom pluggandes kan läggas upp rätt fritt men mycket stålar blir det ju inte ÄN som sagt hoppas oxo det blir bättre sen, dock har han 3 år kvar så det känns som en evighet...

Camilla: men skulle inte du med den 19:e hade för mig du hade skrivit upp dig på det? Ska ni iväg eller vill du bara inte åka iväg när han är hemma o ledig?

vilka är vi nu som sa vi skulle ses den 19:e... ska leta upp listan den har nog hamnat långt bak...

• BeccaGrodan

camilla: nä du hade ju itne skrivit upp dig, sorry

lägger in listan för den 19/7 träffen igen för den hade hamnet så långt bak...

De som kan o vill ses den 19 juli kan väl skriva upp sig här.
    I första hand picknick i edsbergsparken o om regn så i stinsen.

BeccaGrodan
    Dulia
    Siljelin
    5088
    Modesty2000
    noodle
    Ankan1982

• BeccaGrodan

GoåGlad: det är jätte spänannde :) håll oss uppdaterade

AnkFisk: förstår att det är seeegt men snart snart är du tvåbarnsmamma, shit

Svar på tråden Sollentunamammor!!