Sollentunamammor!!
Noodle: Alltså en del föräldrar börjar prata om allt och inget, om det ena och det andra som itne alls hör förskolan till.. Visst kan det va kul ibland om arbetet tillåter men det passar sig ju inte riktigt att de gör så varje dag... Självklart är det okej att prata lite om hur dagen varit eller om det är nåt som hänt som föräldrarna elelr personalen bör veta
Becca: Ja jag köpte ju en jacka på PoP-outlet i våras för jag tyckte den var såå fin..
Den är i 74 och jag tycker den borde passa i höst, får väl se om den funkar i vinter också kanske.. Nu har jag hitatt ett Snobben-set på Tradera som jag också tycker är jättefint men vet inte om det är nödvändigt
Jag har börjat kolla lite på vantar och mössa och så också för jag är rädd att det ska ta slut annars..? Kanske är nojjig
camabo: Åh vad det är irriterande när man gjort upp att man ska göra på ett sätt och så ska alla lägga sig i ändå.. När vi skulle ut till Johans mammas landställe så hade vi bestämt att vi skulle ta med resesäng.. Sen ringde de ändå (då hade vi redan åkt halvvägs) och hade varit hos Johans mormor och hämtat en gammal resesäng och undrade om de inte fick göra i ordning den.. Johan sa att vi kan ju titta på den och tvätta av den kanske men vi har ju med vår resesäng nu så han kan sova i den.. Ja när vi kom dit så har de såklart ställt upp den andra resesängen ändå.. Så då vart vi ju tvungna att lägga honom där och vår resesäng släpades med i onödan...