Sollentunamammor!!
Skönt att ni har trevliga svärisar.. Min är typ tvärtemot lillmondinos... Lägger sig gärna i vad och hur vi gör saker med Noel och även fast hon har det ganska gott ställt har hon inte bidragit med något särskilt... Förutom att hon ville pracka på oss alla hennes gamla bebissaker och jag gillar inte "gamla" saker... Är det nyare begagnat och ser fräsht ut så visst men 25 år gammalt är inte min grej...
Känns som vi har heelt olika åsikter om det mesta...
Siljelin: Kursen är bara en gång, i 2-3 timmar och som jag förstår det går det bra att ta med barnen.
CaS: Problemet med din mamma låter lite som jag har det med min svärmor... Jag tror inte det blivit som hon tänkt sig att vara farmor... Från början verkar hon ha haft nån uppfattning om att man är pensionär när man bli farmor men dit är det ju 12 år kvar... Och det är inte direkt vårt fel att vi ses sällan för hon gör sjuttioelva saker hela tiden och jag förstår inte vad hon har för sig...
Vart tycker ni vi ska ha kursen då? Och ska vi börja diskutera tider och dagar så kan jag ringa och höra vad som finns? Eftersom Johan jobbar till 19 när han jobbar och han gärna vill vara med måste det nog bli en dag då han inte jobbar för annars blir det ju rätt sent.. Och tror Bess sambo jobbar samma dagar?