-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen. -
Svar på tråden Är ko tunga gott?
-
Meeh vill ju veta ju

Avstängd skrev 2007-07-08 18:50:14 följande:Nej, inte här. Detta är ju ett familjeforum -
Jag är också kräsen och hade aldrig hört talas om att folk åt kotunga innan jag träfade min sambo. Bleb bjuden på det hos mina svärföräldrar och då var det ju bara att prova. Som tur var så älskade jag det redan från början!busfrö86 skrev 2007-07-08 18:42:44 följande:*ryser* Jag är otroligt kräsen när det gäller mat. Vågar INTE prova på nya maträtter, så skulle någon bjuda mig på detta skulle jag nog få panik och tacka nej. Har aldrig tidigare hört talas om någon som äter tunga osv. så för mig är det jätte främmande..
-
Har inte smakat kotunga, men är inte så förtjust i älgtunga, så jag har inga planer på att ge mig på någon kotunga heller

Får ju bara lov att fråga om du äter äggTrailerTrash skrev 2007-07-08 18:41:44 följande:Äter inget som någon annan haft i munnen..
-
Ska berätta när du blivit myndig

TrailerTrash skrev 2007-07-08 18:50:51 följande:Meeh vill ju veta ju -
Har inte smakat och tänker inte smaka. Jag får kväljningar bara jag tänker på det. Det konstigate jag har smakat är grodlår, det var vidrigt.
-
självklartGlas skrev 2007-07-08 18:51:27 följande:Har inte smakat kotunga, men är inte så förtjust i älgtunga, så jag har inga planer på att ge mig på någon kotunga heller Får ju bara lov att fråga om du äter ägg -
Avstängd skrev 2007-07-08 18:52:08 följande:Ska berätta när du blivit myndig -
Har inte ätit det sen jag fick reda på vad det var, ingen av oss syskon så mamma slutade göra det också, men måste erkänna att jag tyckte det var enormt gott
Med potatismos. -
Då är det dags igen.
Dark Angel skrev 2007-07-08 19:55:35 följande:
Har inte ätit det sen jag fick reda på vad det var, ingen av oss syskon så mamma slutade göra det också, men måste erkänna att jag tyckte det var enormt gott Med potatismos. -
Ja vet inte vad man ska göra med den hehe. Eller om jag vågar nu när jag vet vad det ärHellviHumle skrev 2007-07-08 20:09:32 följande:Då är det dags igen.Dark Angel skrev 2007-07-08 19:55:35 följande: