• ruffe4

Var på Ica Maxi i dag.....

När jag håller på att packa in påsarna i bilen ser jag en (utlänning nått) sätter dom ca 1,5 åring i knät vid ratten och kör iväg?!

Jag är fortfarande förbannad, varför är det så ofta man ser icke svenskar vars barn klänger runt i bilen/ hänger över instrument brädan/ sitter utan bälte/ sitter i bilbarnstol men utan bälte, jag vet inte HUR många gånger jag sett det, varför? Är det inte lika viktigt med bälte och trafikvett i hemlandet eller?

• Svar på tråden Var på Ica Maxi i dag.....
  • piixelslyna

Jag har sett lika många svenskar som gjort så.

• Xarisma

Sök på trådar så finns det redan hundra såna här.

Det finns lika många idioter till svenskar som kör så som invandrare. Punkt

♥ Elvira 051231 ♥
  • Tutilure

Jag har aldrig sett en svensk som har gjort så, däremot massor med invandrare.

• Mamma Anna

och jag såg en tonåring gå omrkring höggravid och röka, fy fan. Det måste betyda att tonåringar i allmännhet är dumma i huvet

• ruffe4

det finns det säkert, men jag ser det överallt faktiskt

• JennieL

Nej, det är inte lika viktigt med trafiksäkerhet i deras hemländer. punkt.

Tror ni verkligen att barnen i syrien/irak/afganistan/indien osv åker bakåtvänt i 4 år, fastspända på bälteskudde mm?

• Blue Dragon

Visserligen har jag bara sett invandrare göra sånt men där jag är uppväxt och som min mamma bor kvar är det bara invandrare som gör sånt.

Älskar mina 3 flickor
  • Kiha
    Tutilure skrev 2007-07-10 21:41:15 följande:
    Jag har aldrig sett en svensk som har gjort så, däremot massor med invandrare.
    samma här
  • madelation

Jag vet en mamma på grabbens dagis som VARJE DAG kommer åkandes med sin 2 åring i knät vid ratten...!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Inte mycket att göra tror jag....men upprörande ända...

Svar på tråden Var på Ica Maxi i dag.....