• triump

*Välkommen hit! :-D

nä inget hört från nessie. håller tummarna att allt gått bra.

• triump

ännu en underbar helg. idag har jag fått shoppa lite som belöning efter en m0rgon i tvättstugan... köpte skötväska..och ja jag vet det går lika bra med en vanlig. men har inte hittat någon som passat. men nu är jag nöjd och belåten ..

• triump

hornstull... bapyroffset. skulle hämta ut startboxen men som vanligt var de slut.. hihi ger ju andledning att åka dit igen...

• triump

missisola nyfis** tillbax var du i krokarna??

• triump

lill linda 82 åå fönstertvätt.. det ger rejäla vår känslor...och visst gillar man inredning numera.

• triump

godmorgon tjejjer.

missisola på babyproffset svarade de lite vagt att boxen (pampers startbox) kommer om några veckor igen.

ang täppt i näsan så är svaret nej, jag har dock rinniga ögon...om det beror på graviditet, blåst eller pollen?? vet jag inte.

• triump

ang bristningar..
    jag har köpt olja från weleda, just i förebyggande syfte. sen får man se om det funkar i praktiken. oljan finns att inhandla på hälsokost och heter havandeskapsolja, WELEDA..

• triump

missisola. smörja inne? fniss.. näpp den har jag inte köpt, men ioch med att man är förstagångs föderska så lär man väl köpa även den.. fniss

• triump

ang nässpray , så tror jag att det är bra att använda med måtta..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D