• triump

*Välkommen hit! :-D

molle76 firar din planerade sista dag på jobbet.. med ett tvåfalldigt HURRA HURRAAAAA!

hoppas att det är så med bristningarna som med celluliterna - att man med tiden lär sig gilla dom
    om man skall gå efter släkten så fick min syster massor av bristningar och ja hon är randig än i dag. . så ni förstår att jag oljar in mig för fullt dagligen.

Triump v 29 el 30 idag (beroende på hur man räknar) ser helst att det är tio veckor kvar till bf

• triump

jag har med upptäckt att pluttisen reagerar på musik. då sparkas det för fullt. . hoppas hoppas att lillplutten ärver min musiksmak och inte den blivande pappans, oandrasidan så är det den blivande pappan som är musikalisk i vår familj och det anlaget kan väl gå i arv...bara inte smaken på musik...

• triump

musiksmaken hos den blivande fadern är hårdrock och gärna på hög volym. . . . jag är egentligen allätare men just hårdrock varje gång det är hans tur att diska har jag tröttnat på....

• triump

bättre gillar jag när blivande fadern plockar fram gitarren och kör några ljuva lägeräldssånger . snyft nu saknar man lite prippsblå....men kanske kan en stor godispåse göra gott.

måste bara flagga lite för karln här hemma han har nu fått en visbok i sin hand och skall lära in sig låtar som: en liten båt blir ofta...ja och andra trevliga sånger.. vi har den silvriga barnkammarboken med visor, noter text och cd skiva..

• triump

haha nja det tar massor av tid när han diskar gör nog själv samma jobb på halva tiden.

• triump

hmm Börnen jag vet inte vad det kan vara. ska jag vara riktigt ärlig så vet jag inte ens när bebin skall fixera sig. mitt råd är att ring bm om du är orolig. de tycks ha svar på allt.

• triump

vonkis japp måste vara ett söder om stockholm syndrom detta med hårdrock, ja kanske är det lika vanligt somm hammarby

• triump

missisola hur har du lyckats hahhaaa ja det gör han nog

• triump

meh du med hur gör ni. min karl ja man är glad om han plockar undan filmjölken efter sig....

• triump

godmorgon tjejjer. idag skall jag på ett läkarbesök och prata foglossningar, vet inte varför men jag känner mig faktiskt nervös?? är skraj för sjukskrivning? skraj för att inte bli sjukskriven?? orolig för hur ev deltidssjukskrivning skall funka? jobbigt!!!

nåja bara tiden kan avgöra hur det blir...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D