• triump

*Välkommen hit! :-D

presis så känns det Vonkis

• triump

tjena tjejjer. idag skiner solen och vi har ätet en riktigt sommrig lunch fetaost sallad och grillad kyckling.. hoppas att feta ost hörde till det man fick äta.. för det går inte att motstå så även jag har en paus från solen.

missisola det fk inte godkänner är vanliga åkommor som vatten samlingar svullnader i ben,,men man kan alltid lyfta fram hur de påverkar en psykiskt..dvs sömnsvårigheter, depression etc.. men den vägen är svår att gå.

en kanske knasig fråga..men jag har aldrig tidigare varit sjukskriven så här...så: - skall man ansöka om sjukersättning. eller skall läkarintyget bara skickas iväg till fk.????????????????????????????????????????

• triump

Mowglie oki.. så jag skickar inte läkarintyget till dem nu då.. bara en kopia till arbetsgivaren?????????? Detta innebär väl även att man kan komma att få vänta på ersättning, länge..??

• triump

Vonkis var du pysslat och grejjat idag.

idag när jag satt i solen höll jag på att tuppa av. känner inte igen mina fötter.. de är vita stora klumpiga......vill ha mina vanliga fötter tillbax nu!! att man skulle börja samla vätska såhär tidigt...orättvist.

• triump

Mowglie tack du är verkligen kunnig. skall ta fika med killen återkommer strax..tydligen måste man vara social här hemma me

• triump

meh är det inte ändrat till att arbetsgivaren betalar de första tre veckorna??

Missisola tänkte just skriva att det var helt korrekt att 3veckor betalar arbetsgivaren...men nu vart jag fundersam när jag läst vad meh skrev?? men är nästan 100% säker på att det är så..

Bonanza vad kul..super kul. och vilka fina grejjer..har samma skötbord. visst är det snyggt.-) vi saknar ännu den matchande sängen...skulle ju fått men det vart ändring med det...så ännu ett ikea besök är planerat

• triump

missisola ja tydligen rejäla elefant fossingar ..
    nu är det bara att ila iväg till farbror doktor och få en sjukskrivning. missisola...

• triump

Bonanza när det väl visade sig hur ledsen jag vart när vi inte fick den utlåvade sängen så kom blivande morföräldrar med förslaget att de skulle köpa den... för jag håller med om att den är dyr. men troligen även hållbar för många småttingar...

• triump

knasigt skrev just ett meddelande men inte finns det här??

nåja enligt min mor skall läkarintyget direkt skickas till fk??? jag blir inte klok, får nog ta och ringa dem.

var i bokhandeln häromdagen och såg att det såldes massor av ljudböcker. och vill bara meddela att det är min plan för juni och förväntansfulla dagar. lyssna på böcker i gröngräset.

har tänkt på att om man nu skall växa ännu mer och få fler krämpor så är det nog tid att börja boa ordentligt.

• triump

Mowglie
    oh vad spännande med kroppsmålning. väntar med spänning på bolder

vonkis mina tår ser super korta ut....har även börjat samla vätska i händer och undrar som du hur skall detta sluta har ju tio veckor kvar....

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D