• triump

*Välkommen hit! :-D

min dåvarande sjöman( låg i marinen) och nuvarande sambo fiskade jag in på en fest för 8 år sedan.

Grattis börnen

varning klagande ord:
    ringt både bm och sjukgjumnast idag.. håller på att bli galen av smärta... vill inte höra att det kan kännas värre nästa graviditet......imorgon skall jag över och lämna urinodling för att utesluta uiv....sen rekomenderade hon vila, alvedon mot sd...men det gör ju så förbannat ont att ligga när man har foglossningar och allt vad det heter...ursäkta gnället......

ser dock framemot turen till ikea i eftermiddag..

• triump

forts...klagovisan....
    dessutom skiner solen och allra hellst skulle jag sitta på balkongen och njuta men nu känns allt bara bläääääää........

• triump

tjingeling om en kvart far jag till ikea......med bälte på och allt..undrar just om man får låna ikeas micro till att värma vetevärme..dvs om det skulle behövas....hoppas kunna muta denna smärta med lite penga spendering

• triump

nessie tackar tacka önskar bara att det onda hadde försvunnit i samband med sjukskrivningen......skall njuta på ikea....

hur mår du nu? varför är du inskriven på huddinge?

• triump

gnuggar mig i ögonen, Alie vilken insats, vilken uppsats du kör den effektiva varianten sammanställer och kommenterar allt i ett istället för att hänga här timme efter timme hihiii ,,kul läsning iallafall.

gnuggar mig iögonen ännu mer vaddå ses på måndag???? har jag missat något... ja skall ta och läsa vad som skett igår medan jag var på ikea och sprang...ps massor av gravida var det där...

tror ni inte jag glömde lappet,,,babyland kungenskurva.....
    vad spännande med boxen och meh vad mycket kul di fått med den.

hadde köpt tecke till vagnen men iochmed ikea besöket igår tänkte jag snabbt till att det oav får bli filt ja eller så får man turas om.. köpte inte nytt tecke till spjälsängen.....räknar ännu med en varm sommar...

• triump

fortsätter lite till innan jag skall till mvc...

missisola vi har ännu inte köpt blöjor eller hygienarticklar men för varje dag som går kommer vi närmare och närmare dom hyllorna i affären .. ps tror med att våtserv. är ok i skötväskan men i hemmets vrå är det nog lika bra att blöta upp själv.

ps även här har vi numera en skimrande blå badbalja.. ikea..

Vonkis det låter som sammandragningar.. och har själv nyligen fattat att det är så det känns! ibörjan spännde jag mig mer när det kom en och därav höll de i sig länge--tror att det finns ett samband iallafall.--

ha en underbar dag tjejjer..

• triump

missisola jag skall till läkaren här i dalen..eller här och här..lämna urinprov för att utesluta uiv. iochmed att smärtan bara fortsätter .
    ja hur kan man glömma lappen
    skall du äntligen tala om ev sjukskrivning hos dr:n. lycka till.

• triump

nä jag vet inte längra vad som är vad men bm tycker att det är bättre att utesluta. de trycker på i magen och strålande smärta i ryggen och ner till låren.. ja och sen den vanliga smärtan av foglossningar....det gör oont..som Lena Ph så vackert sjunger....dessutom har jag mitt i allt detta sammandragningar . återigen refererar jag till Lena Ph: det gör oooont..
    men försöker hålla humöret på topp.

• triump

skall till feelgod på torsdag och prova ut en tens apparat.

• triump

jag måste kila . ha det bra

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D