Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

A lie: Visst blev den?? Tog en massa bilder igår...skoj att ha kvar sen o se skillnaden på kroppen. Dom blev jättefina allihopa, men skulle inte våga lägga upp dom här på FL.. *s* Man vet ju aldrig om det är nån snuskhummer som går in o "snor" dom... *ryser*

• lill linda 82

ursul: skillnaden är väl att förvärkar kan komma o gå, mer att det finns där i bakgrunden..medan värkarna finns där hela tiden och ökar i styrka? Eller jag vet inte... fattade det som så när bm försökte förklara igår ialf.

• lill linda 82

Det var jag som skrev pinvärkar... Min bm förklarade att det va sånna jag hade eftersom att jag inte öppnat mig nåt. Mina förvärkar var/är inte regelbundna ialf...utan jag har mensvärken, o ont i nedre delen av ryggen o sammandragningarna kommer lite hur som haver, men inget man kan ta tid på.

• lill linda 82

Längst jag har haft mina är 6-7 timmar...Avtog inte vid vila eller så.

Nu ska jag ut o fixa i "trädgården" Riva upp rabatterna, plantera frön o kratta gräsmattorna..

• lill linda 82

Vi diskuterade aldrig ställningar att föda i på min föräldragrupp. Enligt min kompis som födde för ett tag sedan så var ryggläge bäst för då kunde man trycka på med överkroppen och killen kan hjälpa till o hålla tag i nacken på tjejjen, enligt hennes bm som förlöste henne.
    Usch vad svårt o veta sånt i förväg, man får nog prova sig fram då man väl är i den situationen.

• lill linda 82

När avslaget (eller vad det nu heter) är borta får man väl göra som man vill? Precis som med sex? Men helst ska man väl kolla upp det först.

• lill linda 82

Fast avslaget behöver man ju inte ha länge.. Min kompis hade det bara en vecka... o andra har det mkt längre..

Missisola: Ja du... jag har planerat att inte göra nånting idag.. Möjligen röjja lite i köket. Har sovit så dåligt inatt så jag lägger mig nog i soffan på em o slumrar/kollar på film.

• lill linda 82

Lunch?? har precis ätit frukost jag... har vänt på dagarna helt jag.. *s* lunch är vid kl 14 ungefär o middag vid 19 på kvällen..

• lill linda 82

ursul: känns det bättre idag med värkarna??

meh: hänger inte med på fikat idag...känner mig för slö.. Blir soffa för min del i em..

• lill linda 82

Oj vad här har pratats medans jag sovit middag o ätit lunch..

Hicka..det har min kotte oxå ett par gånger om dagen. Minst 3-4 gånger..speciellt om jag dricker/äter mkt sött.
    Min sambo är oxå avis att det bara är jag som har kotten...han kan inte hålla händerna ifrån magen.
    Appropå mage! Min sambo lyssnar på kottens hjärtljud varjekväll nu, den ligger så pass långtner o trycker ryggen uppåt att vi tar tid på h*n varje kväll, hörs ju jätteväl om man lägger örat emot.

ElinN: Är man sjukskriven fram till BFdatumet får man sp ända tills dess, sen får man börja ta ut föräldrapenning. Annat vore det om man haft hp, då drar dom av 2 veckor. Det är så jag fattat det ialf.

Vonkis: Allt kommer gå bra ska du se..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D