*Välkommen hit! :-D
sulfur: ja det var ungefär så slemklumparna såg ut, som en snorkråka eller nåt, färglös.. *ursäkta detaljerna*
Men som sagt, precis som du skrev, det kan ta veckor innan det händer nåt ändå.
sulfur: ja det var ungefär så slemklumparna såg ut, som en snorkråka eller nåt, färglös.. *ursäkta detaljerna*
Men som sagt, precis som du skrev, det kan ta veckor innan det händer nåt ändå.
Jag o min sambo tog sovmorron..Kom inte upp på benen förän kl 9.20 idag..
Värdens fart på sambon idag, han har redan städat köket o håller på att dammsuga nu. Känns riktigt lyxigt att vara höggravid o slippa allt sånt.. !! Hehe!
Lyx att åka på IKEA..
Önskar att jag hade närmare till ett sånt köpcenter!
Själv ska jag på Jysk och Barnens hus idag med sambon. Får väl se hur länge mina fötter orkar bära mig idag...troligen inte så långt för här skiner solen. Fötterna har ju en förmåga att svälla då tyvärr...
Ska bli spännande att se hur min kotte ändrat sig till nästa gång, om den fortfarande är rörlig. Känns på nåt vis att den ändat läge ialf...grymt kissnödig nuförtiden. Springer på toa hela tiden i princip, varannan timma nattetid. *pust*
Igår ställde vi in spjälsängen o fixade iordning i vårat sovrum, ser så mysigt ut...sovrummet blev så vuxet på nåt vis... Nu saknas bara kotten..
Var o köpte plastadfrotte till spjälisen o vagnen idag. O sen var jag förbi på lindex o köpte en amningsbh. Lindex måste ju verkligen ha små strl på deras amningsbhar. Har ju A-kupa i vanliga fall, men jag fick med mig en C-kupa hem. o då var det inte många mm kvar över i kupan, antar att jag får köpa ännu en ny sen när mjölken runnit till, då blir den nog för liten. Men skönt att ha en nerpackad i bb-väskan ialf.
Jag åt en "kompisglass" idag på stan tillsammans med min sambo... 4 kulor glass med smaken saltlakrits och dajmglass med spritsad mjukglass över, colasås och chokladströssel... MUMS säger jag bara..!!
Mysigt att sitta o äta glass från samma fat med 2 skedar... A´la "lady o luffsen"
Haha jaa... därför kallas den "kompisglass"..
Njaa jag skulle inte orka äta allt själv även om jag ville...
Gör så du triump, det gör du rätt i!
Man ska vila när man känner man behöver det.
Vet ni vad?? Här i Östersund har det blivit vinter igen... Har kommit 3 cm snö inatt... ungarna på området har redan varit ute o gjort snögubbar nu på morgonen... O jag som trodde att det var vår ute nu, men inte riktigt än tydligen.. *s*
A lie: Krya på dig..
Signatur: Sånnadär missar brukar jag göra oxå ibland.. inte vidare skoj då man märker det sådär i efterhand.. *s*
Nää inte skoj alls... men iofs en fördel. Då slapp vi gårdsstädningen idag, hela radhusområdet skulle ha städning idag men det går ju inte nu med snö på backen o allt...
Apotekets pump är inte värd pengarna enligt vad jag hört...men det kan ju variera från person till person.
Måste fråga en sak... har era flytningar oxå ändrat utseende o form?? Om ni nu har några, vissa har ju inte det. Ibland undrar jag om det är vatten eller om flytningarna verkligen ska vara så tunna..visserligen har bm sagt att det är vanligt såhär mot slutet men ändå?? Man undrar ju... ?!