*Välkommen hit! :-D
ojdå.. fattade det som att dom gjorde det med en lång virknål ialf..
bm surrade om nåt sånt på föräldragruppen. Nog jag som snurrat till det..
ojdå.. fattade det som att dom gjorde det med en lång virknål ialf..
bm surrade om nåt sånt på föräldragruppen. Nog jag som snurrat till det..
Måste fråga en sak??
Ni som svällt mkt o samlat på er vatten?? Tycker ni att det har nåt samband med Gaviscon eller Niferex? Kom o tänka på att det är efter jag började med dom som jag ökat så mkt i vikt o fått ont.
Kom oxå o tänka (det va min sambo som sa det) att jag börjat lukta konstigt... (svett, flytningar o bara av att lukta i händer...) alltså, det luktar jättekonstigt, starkt! Ska det verkligen vara så om man samlat på sig vatten???
Substance: Du är lika less som mig hör jag... kommit in i en "less, depp, inte kunna göra nånting, gråt" period. Minsta lilla som går emot mig så sitter jag med tårar i ögona. Skulle kunna ge vad som helst för att bäbis ska komma ut nuuu, så jag slipper ha ont, kunna vila/sitta skönt o kunna sova ialf 2-3 timmar i sträck utan att vakna. *håll för örona, ni som inte orkar höra gnäll*
Har väl haft en hyffad dag. Slöade framför tv´n hela förmiddan för att jag haft en mensvärk/förvärk-dag idag.
Efter lunch åkte jag o sambon ner på stan en snabbis o kikade lite, köpte hem saker till en spjälsängsmobil, tänkte göra en egen
Sen gjorde sambon en god middag medans jag låg i soffan o vilade de ömma fötterna. Klyftpotatis, stekt fläskfile och kantarellsås.. Riktigt gott!
Och nu börjar jag bli sötsugen igen.. så jag funderar på om jag ska ta o svänga ihop en marängsuisse.. *mmm*
Är det nåt som får en på bättre humör så är det sötsaker..
missisola: Tänkte göra en så enkel som möjligt.. Köpt 1cm smal rund pinne som jag ska dela i 2 delar, sätta i kors. Sen hänga 5 små gosedjur som jag hittade på hobbyaffären i fiskelina eller nåt. Alt. köpa några pärlor eller nåt oxå att ha på den..
pyret82: kika in på mitt galler, där ser du mina svullna fötter!
AJ säger jag bara
galleri ska det stå.. haha..
grattis grattis nessie!
ElinN: Håller med de andra, magen växer o dessutom snygg bikini!
Åt oxå pannkakor o sylt idag..
Mumms!
Meh: Lycka till med radhuset..
Björnen: Trist att det blir sådär då man är på handlahumör. Tycker det är lika varje gång man ska handla antingen på onoff eller liknande affärer, ingenting finns så man behöver det, eller om det är nedsatt pris på nåt.
Ursul: Du är inte ensam om att humöret är lite sådär... hade sån mensvärk o värk i ryggen efter lunch att jag låg o tokgrinade i soffan. Kändes verkligen som att ryggen skulle gå av! Blir så besviken på mig själv, eller vad man nu ska kalla det, att jag inte klarar av att göra saker längre. Får förvärkar så fort jag lyfter ett finger.
Har gråten i halsen mest hela dagarna nu tycker jag...känner inte riktigt igen mig själv...
meh: får man fråga vilket det är??