• triump

*Välkommen hit! :-D

MossaQ ur dum chef!!och jag har märkt att dagen chefer på många plan är lite inkompetenta vad det gäller personalansvar. grrrrrrrrrrrrrr...

Missisola ja var är regn och rusk och mysig åska när man bestämt sig för en hemma ta det lungt dag. ps har du ringt stadsdelskont ang faderskapsbevis?

• triump

ja jag känner att jag måste ringa fk, bäst att hålla ett vakande öga på dem . så inget går knas med sjukskrivningar och allt.

• triump

Missisola japp de första 14 dagarna betalar arbetsgivaren- har fyllt i... har även fyllt i blanketter från fk för första sjukskrivningsperioden.

Då jag inte kunde återgå till jobbet på halvtid utan fick fortsatt sjukskrivning fram till bf, har det nya läkarintyget skickats till arbetsgivaren, som skulle skicka vidare till fk. så inväntar nu en ny blankett från fk att fylla i.

lite rörig förklaring. och jag är hemma till två veckor innan bf, då jag planerat in semester... och bf är 25juni

Börnen SGI uppgifterna fick jag reda på för en bra tid sedan, bäst att du ringer och stressar dem på FK

• triump

nessie inget kul att höra att du inte mår riktigt bra i dag, sänder en massa krya på dig hälsningar

det var ett tag sedan Vonkis kikade förbi på fl, hoppas att allt är bra med henne. och att hon inte jobbar på för hårt.

A lie ja du får pressa dem på fk lite .. snart dags att fylla i blanketterna ang fp.

• triump

MossaQ vad spännande med en följetång på knas chefen... undrar just vad som sker till 14.00.. och du har all rätt att vara ARG på han.

• triump

jahapp då kom posten CSN, ansökan om nedsatt årsbelopp...en himla massa räkna ut själv den årliga inkomsten puuuuuuuuuuhhhhhhhhh.. jobbigt specielt nu när gravid hjärnan har svårt med lättare pluss.. dessutom innebär det att jag redan nu måste kalkylera ut hur fp skall tas ut..... skjuter upp det några dar... puuh...puuh

• triump

tittar förbi en stund, ser att vonkis kommit tillbax efter en intressant tur på sös. se nu till att vila ut gumman.

Jag har nog gått upp närmare 15 kg nu och är bara i v 33+2 och har redan börjat samla på mig vatten speciellt i fingrar & fötter.

• triump

Missisola jag skjuter upp räknandet till en annan dAG, PUUUUUUH.. INTYG PUHHH.. blit trötter på csn puuuh.. jag betalar in månadsvis och det är en rejäl slant som går åt. puuh

• triump

MossaQ bra kämpat mot dumma chefen...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D