• triump

*Välkommen hit! :-D

kika gärna in vårt skötbord bild finns i bildgalleri... det är dikad från IKEA, kombi byrå supernöjda... och givetvis längtansfulla att få ta det i bruk...

• triump

minns inte exakt, har förträngt alla priser lite över tusenlappen tror ja. men vi ser det som en långsiktig investering, en byrå behövs ju alltid...

• triump

ElinN. magen växer och håller med Missisola bikinin är snygg.

Missisola jag vet inte alls hur det är med blötrisken för ett trä skötbord i badrummet..

Jihoo har idag ätit pankakor, grädde och jordgubbar. mm smak av sommaren-

• triump

Börnen på shopping tur igen .. synd att inga kampanj priser fanns i verkligheten....det är ju som det brukar. Deras taktik är att få dit kunden och när man vä'l är där är det lika bra att handla, tänker de flesta..och köper ett dyrare alternativ.

Missisola mammor, ens egna, ska man alltid lita på.

meh lycka till med radhus jakten.

• triump

godmorgon. här har fogissarna gjort sig påminnda under natten.. men tur i oturen är att det är riktigt trist väder ute. så att vila och ta det lungt kommer att funka super duper bra idag.

• triump

ickelpicka vad härligt det lät med en fisketur

Vonkis* väntar med spänning på bild på spjälsäng.

Missisola lycka till hos doktor.

I slutet av veckan har vi fått tid till familjerätten, dags att skriva under faderskapsbeviset..

• triump

Vonkis. super fin spjälsäng och inredning i den.

Jag har haft jätte svårt att välja mobil till spjälsäng, och ännu har vi ingen, men det såg verkligen gulligt ut med en.

härom dagen fotade sambon mig när jag satt vid middags bordet, höll på att få en chok och mindre självförtroende svacka. allt gick lixom i hop och såg ut som en valross...därav har fotandet legat lite på is..

mina bristningar har hammnat vid ryggslut och rumpa, menn ännu finns det tid för att få på maggan, min havandeskapsolja är slut och skall nog genast ta och köpa nytt, gillar den verkligen.

• triump

Missisola, dessutom är det vanligt att man besväras av foglossningar även efter bf.. försöker vara opptimistisk.. men vist är det skönt med slut datum så man kan börja planera in fp och allt.

ja vädret är knasigt här hoss oss hörs massor av snarkningar. bägge katterna är helt utslagna och sussar sött, därav snarkandet.. jag blir bra sugen på att retas lite men hejdar mig...så visst kjänner man sig oerhört seg idag.

• triump

Missisola du har skonats dvs från graviditets pluffset i nacke armar ansikte.. härlig solig bild... man kanske skulle simmat mer

nä man inväntar wow kännslan vad gäller smått och gott till pluttisen, ja eller att man får något i gåva.

• triump

Missisola jag tänkte lägga in två veckor semester, vill få lite pengar till sommaren trots allt..och då börja ta ut fp i juli

har någon orkat kolla fackavgiften.. jag har lagt allt administrativt på hyllan.

lill linda instämmer med dig, jag är me rund och hakorna växer samman med nacke nu var jag inte super smal sen innan. men detta är lite väl.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D